  • Data: 2019-10-20 19:49:00
    Temat: Re: Rosa na szybach zewnętrznych
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Twardy pisze tak:

    > Parowanie szyb od strony zewnętrznej, to okresowe zjawisko
    > fizyczne występujące w porach roku, gdy możliwe staje się, że
    > temperatura powierzchni szyby zewnętrznej jest niższa od
    > temperatury otaczającego powietrza zewnętrznego.

    "Można wręcz powiedzieć, że irytujące zjawisko parowania szyb po
    stronie zewnętrznej jest dowodem potwierdzającym ich należytą, a wręcz
    najwyższą jakość w zakresie przenikalności cieplnej"

    Szok. Nigdy tego nie widziałem. W następnym mieszkaniu poproszę o stare
    nienowoczesne okna ;)

    Pochlastałbym się mając takie atrakcje.

    --
    Piotrek