  • Data: 2019-10-20 20:32:20
    Temat: Re: Rosa na szybach zewnętrznych
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Tomasz Gorbaczuk napisał:

    > Tak jak napisałem, Ty "nie musisz" i nabijasz się z tych co muszą.
    > Auto to narzędzie. Jak masz zrobić 500km latem po autostradzie to
    > bezpieczniej (dla Ciebie i innych) będzie jak będziesz siedział w cichym
    > aucie z klimatyzacją niż gdy pokonasz ten odcinek z otwartym oknem. To ta
    > sama sytuacja gdy masz zburzyć ścianę młotem na drewnianym kiju i takim
    > elektrycznym, z amortyzatorami, ochroną dłoni itp. Jak robisz to przez
    > naście lat to każda "pierdółka" poprawiająca komfort ma kolosalne
    > znaczenie dla zdrowia użytkownika.
    > Ale już wiem - Ty nie musisz, Ty lubisz jeździć...

    Owszem, lubię. Lubię podróże w niemal każdej formie. I w życiu by mi nie
    przyszło do głowy nabijać się z tych, co muszą. Nie przyszło mi też to,
    że ktoś mnie o takie nabijanie posądzi. Lubię latem przejechać choćby
    tysiąc z otwartym oknem -- jakoś nie czuję tego, że sprowadzm w ten sposób
    niebezpoeczeństwo na innych. Ale jeśli ktoś tak dzień w dzień, to rozumiem,
    że ma inny punkt widzenia.

    Jarek

    --
    Kiedy obsługuję młot pneumatyczny
    Wszystkie panie szepczą jaki jestem śliczny