  • 1. Data: 2009-11-02 15:00:57
    Temat: Runęła elewacja na Suchaninie
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    http://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/Runela-elewacja-
    na-Suchaninie-n35459.html

  • 2. Data: 2009-11-02 15:01:50
    Temat: Re: Runęła elewacja na Suchaninie
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    Zapomniałem dopisać. NA PLACKI zobaczcie !
    To bandyckie budowanie właśnie.

  • 3. Data: 2009-11-02 15:10:03
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    kiki pisze:
    > Zapomniałem dopisać. NA PLACKI zobaczcie !
    > To bandyckie budowanie właśnie.

    Placki sracki...
    Czy ramka czy placki styro powinno się trzymać podobnie.
    Mi sie wydaje, ze brak kołków. Przy takiej wysokiej elewacji kołki są
    niezbędne!

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 4. Data: 2009-11-02 15:10:22
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kiki" <k...@k...net> napisał w wiadomości
    > http://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/Runela-elewacja-
    na-Suchaninie-n35459.html

    U nas podczas ostatniej wichury było to samo tylko na mniejszą skalę. Spadło
    część elewacji z 3 kondygnacyjnego budynku.
    Styro klejone w zeszłym roku podczas opadów śniegu(chyba styczeń temp
    ponizej zera- pisałem wtedy o tym). Klejone na placki, nie kołkowane..
    Ale u nas problemem był brak zagruntowania ściany- placki trzymaja się
    styropianu a odpadły od ściany

    Zarówno u nas jaki zapewne na Suchaninioe prace nadzorował uprawniony
    Kierbud;)))

    Krzysiek

  • 5. Data: 2009-11-02 15:15:01
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "RudeBoy" <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl> napisał w wiadomości

    > Placki sracki...
    > Czy ramka czy placki styro powinno się trzymać podobnie.
    > Mi sie wydaje, ze brak kołków. Przy takiej wysokiej elewacji kołki są
    > niezbędne!

    Nie no jak tam nie bylo kolkow... myslalem, ze moja ocena debilizmu
    budowlancow nie moze zejsc nizej.

  • 6. Data: 2009-11-02 15:16:46
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Zapomniałem dopisać. NA PLACKI zobaczcie !

    Taa, ziemniaczane.

  • 7. Data: 2009-11-02 15:21:47
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

    > Użytkownik "RudeBoy" <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl> napisał w wiadomości

    > Nie no jak tam nie bylo kolkow... myslalem, ze moja ocena debilizmu
    > budowlancow nie moze zejsc nizej.

    Faktycznie tam nie ma kołków też :-) I te 3 placki :-)

  • 8. Data: 2009-11-02 15:30:05
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

    > Faktycznie tam nie ma kołków też :-) I te 3 placki :-)

    Mam wrazenie, ze sa jakies otwory w styropianie po kolkach - pewnie za malo
    kleju i kolkow.

  • 9. Data: 2009-11-02 16:53:36
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Użytkownik "kiki" <k...@k...net> napisał w wiadomości
    > http://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/Runela-elewacja-
    na-Suchaninie-n35459.html

    Tak się kończy jak odbiory prowadzone są w wybranej skrupulatnie restauracji.

    Ewidentnie widać że nie trzymało podłoże. Gdzie gostek który dokonywał
    ekspertyzy przed przystąpieniem do ocieplenia?
    Ach! nie ma!. Pan Juzek przecież skrobnął dwuzłotówką i powiedział że nie
    odpadnie.

    Marek

  • 10. Data: 2009-11-02 17:12:57
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 2 Lis, 16:21, "kiki" <k...@k...net> wrote:

    > Faktycznie tam nie ma kołków też :-) I te 3 placki :-)

    Trzy placki to sa na zdjeciach na warstwie ktora byla przyklejona
    nizej. Zobacz co bylo na tej przyklejonej najwyzej (ona na fotkach
    jest na dole) - po dwa placki jakby na laczeniu plyt :DD Zapewne to
    sie oderwalo i pociaglo jeszcze pare warstw trzyplackowych ;) Niezle
    przyoszczedzili na kleju :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.