  • 51. Data: 2021-12-11 01:09:53
    Temat: Re: Rzutnik mam i ja :-)
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W piątek, 10.12.2021 o 09:28, Mateusz Bogusz napisał:

    > A chciałem się pochwalić ekranem! https://imgur.com/a/FdCsH31

    A ja nie chwaląc się powiem, że mam większy telewizor niż ten
    Twój ekran. A chyba Cię nie muszę przekonywać o piętrach różnicy
    w jakości obrazu na ekranie LCD i obrazu na ścianie, szczególnie
    nie w piwnicy? No, gdybyś ten ekran namalował w proporcjach ekranu
    kinowego (wszak to "kino domowe") - powiedzmy 2 x 4,78 m, to rozmiar
    się liczy, przynajmniej dla kobiety, ale malować 60 cali na ścianie?
    Ludzie to mają pomysła, jak powiada Ferdek Kiepski.

  • 52. Data: 2021-12-11 07:07:43
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Collie.
    On 11.12.2021 01:09 you wrote:

> [...]
    > kinowego (wszak to "kino domowe") - powiedzmy 2 x 4,78 m, to rozmiar
    > się liczy, przynajmniej dla kobiety, ale malować 60 cali na ścianie?

    Coś ci się konwerter jednostek popsuł.
    Mi wyszło prawie 100"

    --
    Pete

  • 53. Data: 2021-12-11 08:21:01
    Od: nurt <n...@s...prv>

    > Lampa ELPLP96 projektor Epson. Oryginał w trybie Eco wytrzymał grubo ponad 10000
    godzin plus kilkaset w trybie normalnym. Świecąca wymieniona na chiński zamiennik za
    ok 85 złotych. Zamiennik wyświęcił już prawie 2000 godzin w trybie eco i różnicy nie
    widze że coś gorzej albo lepiej.

    kupiłeś chinskie gówno to teraz cierp!*

    --
    Runt

    * - Oculum pro oculo, dentem pro dente!

  • 54. Data: 2021-12-11 08:21:11
    Od: nurt <n...@s...prv>

    W dniu 2021-12-11 o 00:19, kanalia* Zenek Kapelinder pisze:
    > A niby dlaczego tak nie będzie. Lampa po ponad 10 tysiącach godzin wygląda jak
    nowa. Jak będzie za bardzo zużyta to nie zaświeci po włączeniu.

    sam na to wpadłeś czy jakiś szczyl ze zdalnego ci POdPOwiedział?*

  • 55. Data: 2021-12-11 08:21:23
    Od: nurt <n...@s...prv>

    W dniu 2021-12-11 o 00:47, kanalia* Zenek Kapelinder pisze:

    > Po dłuższym boku mam 360 i jak będę malował pokój to powieksze o ~ 40 centymetrów.
    Z jakiegos forum z projektorami z tematu " jaki duży ekran". Sporo odpowiedzi w stylu
    że jaki duży by nie zrobił to następnego dnia okaże się że mógłby być większy. Środek
    ekranu powinien być na wysokości oczu jeśli oglądający siedzi na krzesełku czy na
    czym tam najczęściej siedzi.

    jakież to odkrywcze! ile "roków" łaziłeś do podstawówki?
    bleblebleble w stylu zenusia.

    i pamietaj trzymac swego tate za fiuta kiedy szczy!
    "napletka" mu nie obciągaj bo obaj go nie macie!*

  • 56. Data: 2021-12-11 11:14:05
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W sobotę, 11.12.2021 o 07:07, Pete napisał:

    > Coś ci się konwerter jednostek popsuł.
    > Mi wyszło prawie 100"

    Nic nie konwertowałem, tylko oceniłem na oko rozmiar tego namalowanego
    ekranu, biorąc pod uwagę wygląd pomieszczenia. Ale niech będzie, że to
    "prawie 100". I co? Ja 75-calowego telewizora nie nazywam kinem domowym,
    tylko telewizorem, a 100 (prawie) calowy obraz, rzucany na ścianę przez
    zenkowy projektor za pińcet złotych z chińską żarówką, to już będzie
    kino domowe? W samo południe, w 60-metrowym salonie, z oknami na
    południe i zachód? Jeśli nie masz porównania, to nawet badziewny obraz
    za dnia wydaje Ci się super-duper, ale postaw koło niego porządny
    telewizor z wodotryskami obrazu, to dopiero zobaczysz różnicę między
    100 (prawie) calowym obrazem z projektora a 75 (tylko) calowym
    telewizorem. Nie mówię, że obraz projekcyjny nigdy nie dorówna
    telewizyjnemu. Dorówna, ale nie z zenkowego projektora za pińcet złotych
    z chińską żarówką po taniości. No i w zaciemnionym pomieszczeniu a nie
    w jasnym salonie.

    Sens projektora polega na tym, że może stworzyć namiastkę kina w domu:
    wielki ekran, nieosiągalny przez telewizor, ale o podobnej jakości
    obrazu i z przestrzennym dźwiękiem. Lecz do tego potrzebny jest
    odpowiedni sprzęt i odpowiednie pomieszczenie - a nie zenkowy projektor
    w dużym pokoju w trybie eco.

  • 57. Data: 2021-12-11 15:20:00
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Collie.
    On 11.12.2021 11:14 you wrote:

> [...]
    > z zenkowego projektora za pińcet złotych z chińską żarówką po
    > taniości. No i w zaciemnionym pomieszczeniu a nie w jasnym salonie.

    Chłopie weź się przejdź na spacer z tymi swoimi sierściuchami i ochłoń
    trochę, bo ci ciśnienie pompkę zatrzyma.
    Po pierwsze 100" cali to on ma podstawy a ty porównujesz do tv 75". Może
    ci sprzedawca w sklepie z tv to powiedział ale weź zmierz ile ten twój
    tv ma w podstawie.
    No i TV nikt nigdy nie porównuj do kina domowego, bo nawet nie masz
    pojęcia o tym.

    No i poczytaj wątek od początku, bo tu nikt nie pisze o chińczyku za 300
    zł.

> [...]
    > jakości obrazu i z przestrzennym dźwiękiem. Lecz do tego potrzebny
    > jest odpowiedni sprzęt i odpowiednie pomieszczenie - a nie zenkowy

    Podobnej jakości obrazu. Uśmiałem się że śmiechu jak norka.

    --
    Pete

  • 58. Data: 2021-12-11 18:05:10
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 11 grudnia 2021 o 15:21:03 UTC+1 Pete napisał(a):

> [...]
    > zł.
    > Podobnej jakości obrazu. Uśmiałem się że śmiechu jak norka.

    Daj spokój, odpisałeś idiocie. Jak ktoś sobie daje ksywkę od rasy są to znaczy że
    jest psem. On mnie chciał " dołożyć" tym projektorem za 300. Bo pamiętał w swoim
    wybrakowanym mózgu że kiedyś kupiłem chiński projektor. Jak go kupowałem to
    faktycznie kosztował 350 ale ojro. Działa do tej pory i ma obraz niewiele gorszy od
    tego co teraz mam. On jak pies co szczeka na sąsiada zza siatki ale nie wie dlaczego.
    Nic nigdy pod ksywka kundla tutaj nie napisał. Poza tym to klon jakieś debila
    występującego tutaj pod inną ksywka. A Bałuty to bardzo ładna dzielnica. Dużo
    zieleni, coraz więcej wyremontowanych starych kamienic.

  • 59. Data: 2021-12-11 23:00:40
    Od: Kris <k...@g...com>

    sobota, 11 grudnia 2021 o 01:09:55 UTC+1 Collie napisał(a):

    > A ja nie chwaląc się powiem, że mam większy telewizor niż ten
    Model podasz?

  • 60. Data: 2021-12-12 07:50:42
    Temat: Re: skundlony kogutek
    Od: nurt <n...@s...prv>

    W dniu 2021-12-11 o 18:05, UMYSŁOWY KASTRAT Zenek Kapelinder ujada:
    > sobota, 11 grudnia 2021 o 15:21:03 UTC+1 Pete napisał(a):
    /.../
> [...]
    występującego tutaj pod inną ksywka. A Bałuty to bardzo ładna dzielnica. Dużo
    zieleni, coraz więcej wyremontowanych starych kamienic.

    wierzę w twoje doświadczeniu w używaniu "rzadkiego grzebienia" przy
    pielęgnacji swego ogona. i pamietaj ! trzymaj swego tate za fiuta kiedy
    szczy ci po nogawkach!

    Szach i mat kundlu! ;-))))

    DO BUDY ZAWSZONY PSI BĘKARCIE!

    to za twoje wyzwiska i UJADANIE na PL.SOC.POLITYKA KANALIO!