  • Data: 2018-02-19 11:34:16
    Temat: Re: Ściany zelbet vs porotherm
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 19 lutego 2018 11:24:15 UTC+1 użytkownik Marek napisał:

    > Ile wiader wody ze ścian wyniosłeś? :-)

    Ale o co chodzi?
    Jakieś mity chcesz powielać ze dom musi dwa sezony schnąć?
    Najdłużej to chyba tynki schły- cementowo wapienne mam- 10lat temu to było to nie
    bardzo pamiętam ale raczej dłużej jak tydzień nie schły. Tynkarze dogrzewali się kozą
    a to ponoć dodatkowo ma dobry wpływ na schniecie tynków wapiennych.
    Posadzki to teraz z mikrokaseta półsuche sa więc praktycznie na drugi dzień możesz po
    nich łazić już
    Ok najdłużej sechł strop- żelbetonowy tradycyjny- ale on miał czas- wylewany był w
    połowie grudnia więc spokojnie sobie wysychał.