  • 51. Data: 2013-04-13 16:33:44
    Temat: Re: Sk***syny z Taurona
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    news:kkbmgp$6pe$1@dont-email.me...

    > a jak je podłączyli pod napięciem? to nie tak się robi. Jeśli budynek
    > jest porządny to ma podłączenie pod generator mobilny. I nie jest to tak,
    > że robi się to bezprzerwowo chyba, że ma odpowiedni przelacznik

    Napij sie aronii.

  • 52. Data: 2013-04-13 16:37:33
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 13 Apr 2013 13:59:22 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > ale ty umiesz czytać? Nigdzie nie napisałi, że tyle czasu nie będzie.
    > tylko, ze w tych godzinach może nie być. To jest normalne przy
    > planowaniu prac.

    Chyba ja cholera lepiej wiem, co napisali - "nastapi przerwa w dostawie
    energii elektrycznej".

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 53. Data: 2013-04-13 16:50:53
    Od: masti <g...@t...hell>

    "Ty tu chyba nie przyszedłeś polować"

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 54. Data: 2013-04-13 17:31:51
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 13 Apr 2013 14:50:53 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > "Ty tu chyba nie przyszedłeś polować"

    "Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydawać się głupim, niż odezwać się i
    rozwiać wszelkie wątpliwości"

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 55. Data: 2013-04-13 17:59:54
    Od: masti <g...@t...hell>

    to nie rozwiewaj

  • 56. Data: 2013-04-13 18:35:36
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 13 Apr 2013 15:59:54 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > to nie rozwiewaj

    Widze, ze nie zrozumiales. Daj juz sobie siana, ok?

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 57. Data: 2013-04-14 00:17:22
    Od: "Grzegorz" <n...@g...pl>

    > Użytkownik "Grzegorz" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Mialem na mysli wymiane, nie remont.

    Ja też.

  • 58. Data: 2013-04-14 00:22:01
    Od: "Grzegorz" <n...@g...pl>

    Użytkownik "Maciek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Chyba ja cholera lepiej wiem, co napisali - "nastapi przerwa w dostawie
    > energii elektrycznej".

    Napisali, że w godzinach od... do... nastąpi przerwa w dostawie.
    Nie napisali ile ta przerwa potrwa.
    (tak to przedstawi prawnik z Taurona)
    Czytaj ze zrozumieniem.
    g.

  • 59. Data: 2013-04-14 08:47:05
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 14 Apr 2013 00:22:01 +0200, Grzegorz napisał(a):

    > Napisali, że w godzinach od... do... nastąpi przerwa w dostawie.

    Rece opadaja. To znaczy, ze uprzedzaja o mozliwosci wylaczenia pradu na
    caly okres czasu miedzy godzinami podanymi na obwieszczeniu. Czyli planuja
    wylaczenie mogace potencjalnie potrwac 9 godzin kazdego dnia.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 60. Data: 2013-04-14 09:46:28
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Użytkownik "Maciek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Napisali, że w godzinach od... do... nastąpi przerwa w dostawie.
> [...]

    Tauron ma swoje standardowe karteczki na ktorych stoi jak byk "planowana
    jest przerwa w doplywie energii elektrycznej", wiem bo mam taka - jutro mi
    wylaczja. Dopiero co macius sie oburzal, ze "wolno im chocby PLANOWAC
    wylaczenie".

    Ergo macius teraz bezczelnie klamie (w sprawie "przerwa w godzinach" vs
    "planowana przerwa w godzinach") - sluszna linie ma moj kf.