  • 61. Data: 2013-04-14 10:14:41
    Temat: Re: Sk***syny z Taurona
    Od: masti <g...@t...hell>

    to ich podaj do sądu zamiast jęczeć

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 62. Data: 2013-04-14 10:39:13
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 14 Apr 2013 09:46:28 +0200, Ghost napisał(a):

    (...)

    Zadzwon sobie robaczku do Taurona i zapytaj o "interpretacje tresci
    karteczki", skoro samodzielne zmierzenie sie z tym jakze trudnym,
    interdyscyplinarnym zadaniem przekracza twoje skromne mozliwosci.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 63. Data: 2013-04-14 13:57:38
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

    > musiał.

    > zadaszeniem

    > Ja też.

    Znaczy razem byly trzy trafa - stare, nowe i bypass.

  • 64. Data: 2013-04-14 14:00:06
    Od: "Grzegorz" <n...@g...pl>

    > Użytkownik "Grzegorz" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Znaczy razem byly trzy trafa - stare, nowe i bypass.

    Ano,
    Tak by wychodziło.
    Przywieźli na platformie tymczasowe i zabrali stare.
    Potem przywieźli coś innego i zabrali by-pass.
    Było sporo krzątaniny; prace ziemne i przy okazji remont budynku,
    Budynek trafostacji jest podwójny i ma dwa trafa tak więc cała ta
    operacja mogła wyglądać jeszcze inaczej.
    g.

  • 65. Data: 2013-04-15 09:18:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 12.04.2013 19:02, Maciek pisze:

    > No to jak jestes zabezpieczony na wypadek 4-dniowego braku pradu?
    >
    > Generator spalinowy rozsadnej mocy, na ktorym pojdzie elektronika, to kilka
    > tysiecy zlotych.

    Bez przesady. Elektronika ma z reguły zasilacze impulsowe, więc nieco
    krzywa sinusoida nie stanowi problemu. Byleby napięcie było dobrze
    regulowane.

  • 66. Data: 2013-04-15 10:03:03
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Marcin W" napisał w wiadomości grup

    > Muszą to kiedyś zrobić - kiedy to mają robić ? w nocy ?

    Dokładnie tak!

    > gdy ludziom jeszcze centralne często nocami chodzi ?

    Łatwiej nocne centralne zastąpić dziennym niż zamknąć firmę w dzień i
    klientów przyjmować w nocy. Hmm, nocny fryzjer, nocny fotograf, nocny
    dentysta - to akurat czasem bywa :-)

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 67. Data: 2013-04-15 10:09:47
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 15 Apr 2013 10:03:03 +0200 osobnik zwany Ergie napisał:

> [...]
    >
    > Łatwiej nocne centralne zastąpić dziennym niż zamknąć firmę w dzień i
    > klientów przyjmować w nocy. Hmm, nocny fryzjer, nocny fotograf, nocny

    a jak śnieg urwie Ci druty to do kogo będziesz się skarżył?
    Skoro się nie zabezpieczyłeś to znaczy, żę uważasz to za nieopłacalne

  • 68. Data: 2013-04-15 10:33:32
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 15 kwietnia 2013 10:03:03 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:
    > Łatwiej nocne centralne zastąpić dziennym niż zamknąć firmę w dzień i
    >
    > klientów przyjmować w nocy. Hmm, nocny fryzjer, nocny fotograf, nocny
    >
    > dentysta - to akurat czasem bywa :-)

    Zależy gdzie ale bardzo prawdopodobne że tam gdzie chca ten prad wyłączyc aby słupy
    wymienić to sklepów, fryzjerów itp jest kilka a budynków mieszkalnych kilkadziesiąt.
    Dlatego lepiej że wyłączaja w trakcie dnia a wieczorami i noca prąd jest- mniej
    uciązliwe dla mieszkańców.
    Dodakowo uciązliwy hałas noca to kolejny kłopot

  • 69. Data: 2013-04-15 10:46:00
    Od: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl>

    > I to nie jest zadna nagla awaria, tylko wymiana slupow...
    Akcja zmiany słupów to chyba w całej polsce trwa, bo w sąsiednich
    miejscowościach od kilku miesięcy walczą,
    i wyłączają prąd podobnie jaku ciebie, ale zauważam, ze takie długie
    wyłączenia robią tylko na wioskach.
    ja rozważam zakup dobrego agregadu ok 8kW z ATS cena ok 3,5k.

    pozdrawiam

  • 70. Data: 2013-04-15 12:02:03
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    > a jak śnieg urwie Ci druty to do kogo będziesz się skarżył?
    > Skoro się nie zabezpieczyłeś to znaczy, żę uważasz to za nieopłacalne

    Odróżniasz zdarzenie losowe od zaplanowanego? Losowe występuje losowo, a
    zaplanowane można tak zaplanować by było jak najmniej uciążliwe.

    Pozdrawiam
    Ergie