  • 1. Data: 2011-11-01 18:47:30
    Temat: Skosy - piana zamiast welny
    Od: "Radarro" <r...@g...pl>

    Witam,
    Na targach widzialem ostatnio taki wynalazek - "leja" piane PU (?) na skosy
    zamiast standardowej welny. Widze ze na allegrogo tez sie promuja podobne
    firmy.

    Mieliscie z tym stycznosc? Jak to wyglada na zywo po ociepleniu?
    Warte toto w ogole zastanowienia? Jakies opinie uzytkownikow?
    Czy ktos sie spotkal z opiniami jak to sie zachowuje po -nastu albo -
    dziesiecu latach?

    Wszelkie komentarze mile widziane :)
    Dzieki!
    R.

  • 2. Data: 2011-11-01 19:03:47
    Temat: Re: Skosy - piana zamiast welny
    Od: "KS" <o...@o...pl>

> [...]
    > Warte toto w ogole zastanowienia? Jakies opinie uzytkownikow?
    > Czy ktos sie spotkal z opiniami jak to sie zachowuje po -nastu

    A jak tam z palnością takiej piany?

    K.S.

  • 3. Data: 2011-11-01 19:50:48
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>

    Użytkownik "Radarro" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Warte toto w ogole zastanowienia? Jakies opinie uzytkownikow?
    > Czy ktos sie spotkal z opiniami jak to sie zachowuje po -nastu albo -

    Nie wiem jak po nastu latach, śmiem podejrzewać że przez najmniejszą dziurkę
    w poczyciu dachu UV zrobi w tym dziutrę na wylot.
    Ale nie tego bym się obawiał. To jest sakramencko palne. W Nowym Targu jak
    się zapaliła ściana blacha-piana-blacha w supermarkecie to strażacy tylko
    patrzyli i czekali aż się wypali.

    Marek

  • 4. Data: 2011-11-02 07:00:43
    Od: "Andrzej S." <A...@g...com>

    W dniu 2011-11-01 19:47, Radarro pisze:
> [...]
    > zamiast standardowej welny. Widze ze na allegrogo tez sie promuja podobne

    Co na to myszy?
    --
    A S

  • 5. Data: 2011-11-02 07:29:35
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2011-11-01 19:47, Radarro pisze:
    > Wszelkie komentarze mile widziane :)
    > Dzieki!
    > R.

    "Na zachodzie" dosyć popularne rozwiązanie.
    U nas niekoniecznie, po części ze względu na cenę, po części ze względu
    na opinie krążące, że łatwopalne, albo, że drewno gnije zatopione w tym...

    Ja szczerze mówiąc, gdybym miał dom z poddaszem uż. a nie parterówkę i
    stać by mnie było na to, to zdecydowałbym się bez wahania.

    Piana zamkniętokomórkowa.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 6. Data: 2011-11-02 09:40:01
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

> [...]
    > Warte toto w ogole zastanowienia? Jakies opinie uzytkownikow?
    > Czy ktos sie spotkal z opiniami jak to sie zachowuje po -nastu albo -

    Rozwazalem tę opcję, ale niestety dach musi być deskowany
    a i cenowo wychodziło drożej jak wełna, stosują tę technologię od dawna ale
    glownie
    w przemysłówce.

    Ale nie znajdziesz tu pewnie nikogo kto to zastosował w swoim domku

    pozdrawiam
    AT

  • 7. Data: 2011-11-02 13:37:01
    Od: Robert G <r...@g...pl>

    Użytkownik Andrzej S. napisał:

    > Co na to myszy?

    Jak są koty, to zwiewają, jak nie ma... siedzą :-D.

  • 8. Data: 2011-11-03 10:35:58
    Od: Marek <m...@g...pl>

    > Ale nie znajdziesz tu pewnie nikogo kto to zastosował w swoim domku
    >
    > pozdrawiam
    > AT
    Ja zastosowalem zamiast natrysku plyty z poliuretanu montowane na
    krokwiach. Wg mnie to rozwiazanie jest lepsze bo:
    1. Wiezba jest wentylowana, a nie zamknieta w termosie
    2. Jesli wiezbe oheblujesz to ladnie wyglada
    3. Masz wiecej miejsca na glowe na poddaszu
    4. Ciaglosc izolacji - brak mostka w postaci krokwi
    5. Bajecznie latwe ocieplenie murlaty - podjezdzasz styropianem
    bezposrednio do plyty piankowej

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 9. Data: 2011-11-03 16:43:09
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Marek wrote:

> [...]
    > 4. Ciaglosc izolacji - brak mostka w postaci krokwi
    > 5. Bajecznie latwe ocieplenie murlaty - podjezdzasz styropianem

    dokładnie tak mam zrobione...

    10cm XPSa daje tyle co 20 cm wełny z mostkami

  • 10. Data: 2011-11-03 20:24:17
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > dokładnie tak mam zrobione...
    >
    > 10cm XPSa daje tyle co 20 cm wełny z mostkami

    Czyli malo.

    Pozdro.. TK