  • 1. Data: 2020-10-29 16:51:52
    Temat: Słup telekomunikacyjny
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    Cześć.

    Ile może, dla przeciętnego Kolwaskiego, kosztować postawienie słupa
    telekomunikacyjnego/elektrycznego, prawdopodobnie drewnianego lub
    betonowego? Tak aby na nic zawiesić takiś drut telefoniczny, światłowód
    itd. Bez elektryki zasilającej, sama komunikacja.

    Zakładam całość, czyli wkopanie fundamentów czy pracę dzwigu (o ile w
    ogóle potrzebny), materiały, słup. Chodzi o jakieś oszacowanie pi x
    drzwi, uczciwie, bez cebulaczenia. Usłyszałem dzisiaj kwotę która
    zwaliła mnie z nóg, wiec dopytuje z ciekawości.

    PS. Tak, wiem że są kompozytowe, ale tu chodzi o dolne szacowanie,
    kompozytowy ze 3x droższy.

  • 2. Data: 2020-10-29 17:07:14
    Temat: Re: Słup telekomunikacyjny
    Od: yabba <...@...pl>

    W dniu 29-10-2020 o 16:51, heby pisze:
> [...]
    > zwaliła mnie z nóg, wiec dopytuje z ciekawości.
    >
    > PS. Tak, wiem że są kompozytowe, ale tu chodzi o dolne szacowanie,

    Z pełną dokumentacją i zgodnie z przepisami czy niekoniecznie?

    yabba

  • 3. Data: 2020-10-29 18:45:24
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 29/10/2020 17:07, yabba wrote:
    > Z pełną dokumentacją i zgodnie z przepisami czy niekoniecznie?

    Tak. Ani grama cebulactwa i cwaniactwa.

  • 4. Data: 2020-10-29 19:00:10
    Od: Kadar Oszmiański <o...@g...com>

    Dnia Thu, 29 Oct 2020 18:45:24 +0100, heby napisał(a):

    > Tak. Ani grama cebulactwa i cwaniactwa.

    Na czyim terenie i kto będzie właścicielem słupa?
    --
    Kadar

  • 5. Data: 2020-10-29 19:31:50
    Od: budynPL <b...@g...com>

    czwartek, 29 października 2020 o 18:45:26 UTC+1 heby napisał(a):
    > Tak. Ani grama cebulactwa i cwaniactwa.

    potrzebne jest więcej szczegółów

    b.

  • 6. Data: 2020-10-29 19:50:51
    Od: yabba <...@...pl>

    W dniu 29-10-2020 o 18:45, heby pisze:

    > Tak. Ani grama cebulactwa i cwaniactwa.

    Ja bym planował w budżecie 3000 PLN netto.

    yabba

  • 7. Data: 2020-10-29 20:15:36
    Od: uciu <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 29 października 2020 16:51:55 UTC+1 użytkownik heby napisał:
> [...]
    > zwaliła mnie z nóg, wiec dopytuje z ciekawości.
    >
    > PS. Tak, wiem że są kompozytowe, ale tu chodzi o dolne szacowanie,

    Ja płaciłem 2 miesiące temu 300zł... stary betonowy - słup 150 i 150 wstawienie.
    Bez papierów, na prywatnej drodze - zagadałem do developera co takie słupy stawiał na
    rozpoczynającą się budowe. Wielu sąsiadów je kupiło bu po nich światłowód puścić i w
    przyszłości latarnie dać.

    Na Olx poszukaj w okolicy :-)

    uciu

  • 8. Data: 2020-10-29 20:16:37
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 29.10.2020 19:50, yabba wrote:
    > Ja bym planował w budżecie 3000 PLN netto.

    Mało. Sam projekt i dokumentacja ma zasadniczo cenę minimalną i czy to
    będzie jeden słup czy dziesięć to będzie kosztować najczęściej tyle samo.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 9. Data: 2020-10-29 20:18:45
    Od: uciu <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 29 października 2020 20:15:37 UTC+1 użytkownik uciu napisał:

> [...]
    na rozpoczynającą się budowe. Wielu sąsiadów je kupiło bu po nich światłowód puścić i

    na olx nawet za kilka dyszek są 12m :-)

    uciu

  • 10. Data: 2020-10-29 20:28:17
    Od: yabba <...@...pl>

    W dniu 29-10-2020 o 20:15, uciu pisze:

    > Ja płaciłem 2 miesiące temu 300zł... stary betonowy - słup 150 i 150 wstawienie.
    > Bez papierów, na prywatnej drodze

    Uuu..., samowola budowlana.

    - zagadałem do developera co takie słupy stawiał na rozpoczynającą się
    budowe. Wielu sąsiadów je kupiło bu po nich światłowód puścić i w
    przyszłości latarnie dać.

    > Na Olx poszukaj w okolicy :-)

    heby nie chce tanio. heby chce zgodnie z przepisami.

    yabba