  • 31. Data: 2020-10-30 16:13:40
    Temat: Re: Słup telekomunikacyjny
    Od: yabba <...@...pl>

    W dniu 30-10-2020 o 14:33, heby pisze:

    > W oryginale jest 28 xxx zł. Raczej to nie jest 28zł i decy grosze.

    Albo nie chcą tego robić i dali cenę zaporową, albo ktoś skopiował cenę
    nie z tego Excela co trzeba.

    yabba

  • 32. Data: 2020-10-30 16:22:38
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 30/10/2020 16:13, yabba wrote:
    > Albo nie chcą tego robić i dali cenę zaporową

    Tak też myślę, ale jednocześnie żyję w krainie cudów i disco-polo, więc
    może faktycznie te kilka pieczątek takie drogie. Wole zapytać.

  • 33. Data: 2020-10-31 09:10:38
    Od: budynPL <b...@g...com>

    piątek, 30 października 2020 o 16:13:48 UTC+1 yabba napisał(a):

    > Albo nie chcą tego robić i dali cenę zaporową

    zapewne tak było, dla jednego słupa to się nikomu nie chce jechać

    chyba że po drodze jest obszar wyjęty z rzeczywistości typu wody polskie bądz pkp

    b.