  • 11. Data: 2017-08-27 20:25:03
    Temat: Re: Śmierdzący trup w ścianie
    Od: Tornad <w...@a...com>

    W dniu sobota, 26 sierpnia 2017 01:31:32 UTC+2 użytkownik KIKI napisał:

    > Ja myszy truję od lat. Czasem są zimy, że płatki znikają, a czasem stoją
    > nietknięte. Widziałem kilka szkieletów na deskach strychu. W tym roku
    > myszy nie było, trutka stoi.
    > Ona trująca nie jest za bardzo. To antykoaglant. Człowiek by musiał
    > zjeść tego kilka paczek. Mysz dostaje wylewów, bo krzepliwości brak.

    Miałem podobny problem z tym, ze stosowałem antywitaminę K. i ona pomogla w
    wyzbyciu się szczurow w starym, dość długo niezamieszkałym domu. inne trucizny
    szczury ignorowaly. One zmuszaja jednego, najslabeszego ze stada, do
    spróbowania i jeśli on wyzyje to inne tez jedza. a jak ten zdechnie to żaden
    się już tego nie czepi. Takie cwane sa.
    A ta antyK a być może jest to to samo czyli działa jak antykoagulant i działa
    z dużym opóźnieniem i dlatego jest skuteczna. Takieinformacje powinno się
    wymieniac. A tu czasem ktoś wie ale nie powie bo che miac swoisty monopol.
    A być może nie nawykly do robienia dobrych uczynkow. Zle uczynki czasem się
    mszcza a (podobno) dobre mszcza się zawsze.
    Pzdr
    Tornad

  • 12. Data: 2017-08-27 21:27:40
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Stary jestes to i stare informacje masz. Juz ten cudowny preparat nie dziala. Z
    kazdej populacji niewielka czesc osobnikow jest odporna na rozne trucizny. One
    przezywaja i ich potomstwo jest odporne. Tak sie stalo w przypadku preparatu
    obnizajacego krzepliwosc krwi. Gryzonie ktore sa na niego odporne moga go zrec i nic
    nie im nie jest. Teraz jest na topie opracowana przez Bayera, tego od aspiryny i
    kupowania w czasie wojny kobiet do eksperymentow medycznych, trutka na szczury i
    myszy. Niszczy watrobe w czasie kilku tygodni. A ze niemcy ja zrobili to zabija
    wszystko co sie znajdzie w lancuchu pokarmowym ktorego poczatkiem sa gryzonie. Jak
    zatrutego szczura upoluje kot to tez umrze. Jak zdechlego kota zje lis to po miesiacu
    pozegna sie na zawsze z lasem itd.

  • 13. Data: 2017-08-28 11:48:43
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 26 Aug 2017 04:58:13 -0700 (PDT), s...@g...com

    > I tak po cichu kibicuje patrząc na ile popularny feler jest taki jak w tym watku.
    > Z jednej strony niezbyt częsty. Z drugiej jednak sie trafia...

    Mnie się trafił pierwszy raz od 15 lat. Na szczęście smród już słabnie,
    więc wygląda na to, że ścierwo wysycha, albo jednak musze robaki zrobiły
    swoje. Czekam z "utęsknieniem" na wysyp much tłukących się po szybie.

    --
    Pozdor Myjk

  • 14. Data: 2017-08-28 16:09:13
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    kup lepy na muchy i porozwieszaj.

  • 15. Data: 2017-08-28 16:16:20
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    > --
    > Pozdor Myjk

    zasiatkuj to okno. bedziesz na siatce widziec co to za muchy , kiedy i
    jakie. jak takie same - wysyp - no to sam wiesz.
    siatke potem zdejmiesz i wypuscisz je, to chyba lepiej niz truc i potem to
    goovno zbierac odkurzaczem....
    a siatka po to zeby sie ciagle wietrzylo, sucho ma byc przez tydzien to
    fajnie podeschnie jeszcze...

  • 16. Data: 2017-08-28 21:08:41
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Tornad" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    >Kiedys wykladalem na PK i jak wyprowadzałem
    > jakies proste wzory to tez było

    na wykładanie kafelków sa gotowe wzory, pohuj wyprowadzać?

  • 17. Data: 2017-08-29 08:10:12
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2017-08-25 18:22, Myjk wrote:
    > Jakieś inne sposoby na pozbycie się
    > syfu, poza demolką, ktoś przerabiał? Jakieś psikadło tam wpuścić?

    dawno temu mialem w pracy podobne przypadki, jak sucho to bedzie
    smierdzialo z dwa miesiace, na mokro to i pol roku malo

    jak juz zaschnie to ozon czyni cuda, tylko cos konkretnego w stylu 10g/h
    a nie chinczyki na usb

    ale osobiscie robilbym dziure, wykucie i zamurowanie to 2-5 godzinek w
    zaleznosci od rodzaju sciany

  • 18. Data: 2017-08-29 10:31:44
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 29 Aug 2017 08:10:12 +0200, m4rkiz

    > dawno temu mialem w pracy podobne przypadki, jak sucho to bedzie
    > smierdzialo z dwa miesiace, na mokro to i pol roku malo

    U mnie się zeszło niecałe 2 tygodnie, bo już przestaje. :P

    > jak juz zaschnie to ozon czyni cuda, tylko cos konkretnego
    > w stylu 10g/h a nie chinczyki na usb

    W zasadzie to jest dobry plan, bo i tak miałem swego czasu kupić, ale się
    odwlekało. Teraz przynajmniej jest konkretny cel. Takie coś mi kumpel
    polecił co ma i używa:

    http://allegro.pl/ozonator-generator-ozonu-ozontech-
    2g-w-wa-i6936952961.html

    Jest z rureksem, to można do dziury upchnąć.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 19. Data: 2017-09-01 11:17:47
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 29 Aug 2017 10:31:44 +0200, Myjk

> [...]
    > http://allegro.pl/ozonator-generator-ozonu-ozontech-
    2g-w-wa-i6936952961.html
    > Jest z rureksem, to można do dziury upchnąć.

    Dotarł ozonator, już przetestowany. Byłem sceptyczny, ale faktycznie to
    działa. Wczoraj zaczęło mi coś śmierdzieć znowu na strychu (zastanwiam się
    na ile do tego przyczyniło się wcześniejsze ozonowanie łazienki), odpaliłem
    na czas (2h) jak pojechałem na budowę rozbijać blaty (męczarnia, nie
    polecam, na dzień dzisiejszy bym najmował szalunki systemowe zamiast się
    pieprzyć z tym burdelem -- szczególnie że kominka mieć nie będę w którym
    można spalić prawie 3m3 odpadów) i po powrocie smrodu brak.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 20. Data: 2017-09-12 13:44:07
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 28 Aug 2017 11:48:43 +0200, Myjk

    > Czekam z "utęsknieniem" na wysyp much tłukących się po szybie.

    Trochę później (właściwie to strasznie późno), ale właśnie się muchy
    wyroiły. Łazienka pełna czarnego, ospałego latającego ścierwa.

    --
    Pozdor
    Myjk