  • 41. Data: 2014-07-25 15:35:33
    Temat: Re: Sprzę AV do domu - związane z nowym domem
    Od: "Ghost" <h...@h...pl>

    dyskusyjnych:5835df68-f079-48a4-99d7-f72dd1fb0134@go
    oglegroups.com...

    >dzwiek - ale wystarcza mi zestaw 5+1 z subem za ~3-4k (amplituner z radiem
    >+ glosniki) i jak dla mnie wszystko co drozsze to tylko marketing i belkot
    >audiofilski :-)

    I naprawdę nie słyszysz istotnej różnicy miedzy kolumnami stereo za 1k a
    10k?

  • 42. Data: 2014-07-25 16:01:53
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 25 Jul 2014 12:10:43 +0200, Franc

    > W peszlu nie przeciągnę kabla - jak już będzie.

    Tam nie masz dużych odległości. Jeśli będzie w nim kabel, który będziesz
    jednocześnie wyciągać w celu podmiany, to przeciągniesz. ;) Trzeba tylko
    peszle mądrze pociągnąć przy gniazdkach.

    > Kolega sugeruje rurę fi50 - to jest opcja.

    Też jest to opcja. Tylko trzeba będzie dużo więcej kuć.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 43. Data: 2014-07-25 16:04:26
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 25 lipca 2014 16:01:53 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:
    > Też jest to opcja. Tylko trzeba będzie dużo więcej kuć.
    A jakiś płaski kanał? chociażby zwykłe tzw korytko elektryczne zatynkować?

  • 44. Data: 2014-07-25 16:50:23
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2014-07-25 15:35, Ghost wrote:
    > I naprawdę nie słyszysz istotnej różnicy miedzy kolumnami stereo za 1k a
    > 10k?

    Różnicę to słychać nawet między kolumnami w jednym zakresie cenowym.
    Ciężko w ogóle o tym dyskutować bo sprowadza się to do dyskusji o gustach.
    Jeden lubi ciągnący się miękki bas, inny wprost przeciwnie.
    Jeszcze inny twierdzi, że bas powinien być taki - w sam raz! Dokładnie
    taki jak referencyjnych studyjnych odsłuchach.

    To wszystko na nic.
    Trzeba osobiście iść do salonu i kazać włączać po kolei kolumny i ocenić
    samemu.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 45. Data: 2014-07-25 18:35:31
    Od: "Ghost" <h...@h...pl>

    On 2014-07-25 15:35, Ghost wrote:

> [...]

    >To wszystko na nic.
    >Trzeba osobiście iść do salonu i kazać włączać po kolei kolumny i ocenić

    Mowa o różnicy overall in plus.

  • 46. Data: 2014-07-25 18:37:04
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 25 lipca 2014 15:35:33 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > I naprawd� nie s�yszysz istotnej r�nicy miedzy kolumnami stereo za 1k a
    > 10k?

    Slysze - ale ta roznica nie jest dla mnie warta doplacania 9k pln :)
    Jak juz ktos chce sie bawic w taki drogi sprzet to powinien miec
    osobny pokoj stworzony specjalnie do odsluchu - wtedy to ma sens.
    Kolumny za 10k do salonu gdzie akustyka i tak zawsze nie bedzie na
    najwyzszym poziomie, za oknem sasiad trawe kosi, a z kuchni skwarczy
    boczek na patelni to zwykla fanaberia :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 47. Data: 2014-07-25 18:43:12
    Od: "Ghost" <h...@h...pl>

    oglegroups.com...

    >Slysze - ale ta roznica nie jest dla mnie warta doplacania 9k pln :)

    I to już jest zupełnie inna wypowiedź.

> [...]
    >najwyzszym poziomie, za oknem sasiad trawe kosi, a z kuchni skwarczy
    >boczek na patelni to zwykla fanaberia :-)

    Przesadzasz.

  • 48. Data: 2014-07-25 21:31:19
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Supertaniochę, z supersmugami od ciepła na ścianie ponad telewizorem.

    mam mionitor lcd dell sips i plazmę panasonica. zgadnij co się bardziej
    grzeje (mam też pirometr). niestety monitor LCD. Za TV żadnych smug,
    mimo że wisi na ścianie. mało tego, za nim jest jeszcze 4/3 komputera,
    żeby był to zestaw "smart"...
    ToMasz

  • 49. Data: 2014-07-25 21:48:58
    Od: "Ghost" <h...@h...pl>

  • 50. Data: 2014-07-25 21:50:38
    Od: "Ghost" <h...@h...pl>

    >mam mionitor lcd dell sips i plazmę panasonica. zgadnij co się bardziej
    >grzeje (mam też pirometr). niestety monitor LCD.

    Bo nie LED

    >Za TV żadnych smug, mimo że wisi na ścianie. mało tego, za nim jest jeszcze
    >4/3 komputera, żeby był to zestaw "smart"...

    A po polsku zamiast po smarkansku?