  • Data: 2019-07-04 18:07:39
    Temat: Re: Stare budownictwo
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Niedawno ja jakims faszystowskim programie dla kucht domowych folksdojcz nawijal co w
    niemczech lepsze, wynajmowanie czy kupienie nowego mieszkania. Wyszlo mu ze po
    trzydziestu latach koszt wynajmu i kupienia sie zrownuje. Czyli lepiej kupic by sie
    moglo wydawac. I nagle folksdojcz mowi ze po trzydziestu latach budynek musie miec
    zrobiony remont kapitalny. Czy obowiazkowy czy dobrowolny nie powiedzial. Ale cos mi
    sie widzi ze tak jak w przypadku samochodu musi miec przeglad zeby mozna bylo
    mieszkac. Z punktu widzenia rzadu IV rzeszy sens to ma. Potrzeba ogromnej ilosci
    pracownikow zeby remonty robili, mniejszy problem z bezrobociem. Producenci
    materialow budowlanych maja zagwarantowany zbyt a rzad lyka z kazdego remontu z 50% w
    formie podatku.