  • Data: 2019-03-15 10:33:50
    Temat: Re: Sterowanie przepływem w podłogówce
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 15 Mar 2019 07:44:03 +0100, quent <x...@x...com> wrote:
    > Może powinieneś jednak zainteresować się grzejnikami?

    No chciałem ale zostałem tutaj skutecznie do tego zniechęcony,
    przyznaje jak dotąd sensownym argumentami, przynajmniej dopóki nie
    doszliśmy do szczegółów regulacji układu. Tutaj rozbieżność
    polecanych sposobów najlepszej regulacji jest spora. Od znajomych ,
    którzy sami robili podłogówke, wyregulowali sobie przepływy ręcznie
    "byle było ciepło" i koniec, do fachowców tutaj którzy wspominają o
    jakimś projekcie (?), wyliczeniach (??) czy układach "których się już
    nie dotyka" opartych na rotametrach.
    To jak z tą podlogówką, da się ustawić żądaną temp. czy próby
    jakiejkolwiek regulacji skończą się (subiektywnym) za gorąco lub
    za zimno?

    --
    Marek