    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Stihl zdziercy?
    Date: Thu, 26 May 2016 00:50:41 +0200

    W dniu 2016-05-26 o 00:25, masti pisze:

    > 65 zł -plus wysyłka vs. chcą 120 zł
    > to ile wychodzi górką?
    > A myślisz, że ten za 65 to dopłacał do interesu?

    Handel internetowy rzadzi sie wlasnymi prawami. Powodow dla ktorych
    sprzedaje sie ponizej kosztow tez jest wiele. Czasem ktos przeinwestuje
    i gotuje sie z platnosciami. Czasem liczy na kilkuprocentowy bonus na
    koniec roku. Czasem kupuje duzo zeby miec dobra cene w sklepie
    stacjonarnym a nadwyzki goni po kosztach w necie a czasami z jakichs
    powodow faktycznie trafi przy okazji dobra cene. Rozne ludzie maja
    powody. Ich sprawa poki nie pieprza rynku takimi wlasnie ofertami z dupy
    wzietymi. Bo pozniej Masti mysli, ze go gola za rogiem, bo w necie
    widzial za polowe tego.

    A przy okazji to ja o tych lancuchach mysle raczej zle. Wlasnie z
    powodow opisanych przez Adama i Krisa. Normalny markowy lancuch ze
    wskazaniem na Oregona, jak do Stihla MS 230, 250 itp. kupuje sie bez
    laski pewnie w kazdym sklepie za rogiem ponizej 40 zyli i nie boi sie
    gwozdzi. Najwyzej trzeba bedzie dluzej ostrzyc, ale lancuch po
    naostrzeniu nadaje sie do dalszej pracy.

    TK