  • Data: 2018-04-13 21:07:25
    Temat: Re: Studnia rurowa wogrodzie
    Od: abomito <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ha ha, chyba się trochę nie zrozumieliśmy, mi chodzi o samodzielne wykonanie
    > takiej studni a nie zlecenie wykonania specjalistycznej firmie :)
    Nie wiem jak Ty, ale ja doskonale Cię zrozumiałem.
    Jeżeli nie widziałeś wiercenia studni, lepiej dać zarobić innym, bardziej
    doświadczonym.Wystarczy, że na to zarobisz.A czas też kosztuje.A najdroższa jest
    nauka.
    Szczegolnie jest kosztowna nauka na własnych błędach...
    Może się to zrobić inaczej.Choćby rura w studni, którą masz.A jeśli masz już
    studnię to po co druga- jak przy samochodach- kolor się znudził?
    Ale nie mój czas, nie moje pieniądze.
    Pozdro. abomito