  • 1. Data: 2009-10-05 20:34:09
    Temat: Stukanie w łazience - zawór napowietrzający?
    Od: "wolim" <n...@t...pisz>

    Witam.
    Od czasu do czasu słyszę w domu jakieś stukanie. Początkowo stuka szybko,
    potem coraz wolniej, aż w końcu przestaje. Wydaje mi się, że stukanie
    dobiega z okolic zaworu napowietrzającego kanalizację nad łazienką... ale
    nie mam pewności, bo rozchodzi się po całym domu ;)

    Czy to możliwe, że zawór wydaje takie dzwięki?

    Pozdry,
    MW

  • 2. Data: 2009-10-05 20:40:20
    Temat: Re: Stukanie w łazience - zawór napowietrzający?
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    wolim <n...@t...pisz> wrote:

    > Czy to możliwe, że zawór wydaje takie dzwięki?

    Zawór - nie jest to niemożliwe, ale równie dobrze może być
    odprężająca się rura kanalizacyjna bądź wodociągowa, któa pod
    wpływem zmiany temperatury zmieniła długośc i się rozsuwa/zsuwa w
    uchwytach.

    J.

  • 3. Data: 2009-10-06 08:32:17
    Od: "Marek" <m...@i...pl>

> [...]
    > dobiega z okolic zaworu napowietrzającego kanalizację nad łazienką... ale
    > nie mam pewności, bo rozchodzi się po całym domu ;)

    Witam,
    Mam taki sam problem, w nowym budynku - cos stuka szybko, potem wolniej i
    przestaje - dzwięk jakby dochodził z lazienki..
    Niedawno bedąc w piwnicy odkryłem przyczynę. To plastikowy pion
    kanalizacyjny ma uskok i woda leje się w nim z górnych pięter i kapie na
    dolne kolanko. Piwnica jest pod łazienką i stąd to się rozchodzi na
    mieszkanie.
    Jak się tego najprosciej pozbyć ?
    Owinąć pion watą mineralną czy inną izolacją?
    Wmontować w pion jakiś element?
    pozdrawiam
    M.

  • 4. Data: 2009-10-06 15:27:09
    Od: "wolim" <n...@t...pisz>

    Użytkownik "Marek" <m...@i...pl> napisał

> [...]
    > kanalizacyjny ma uskok i woda leje się w nim z górnych pięter i kapie na
    > dolne kolanko. Piwnica jest pod łazienką i stąd to się rozchodzi na

    U mnie to odpada - łazienka na parterze. :)

  • 5. Data: 2009-10-07 18:40:28
    Od: "wolim" <n...@t...pisz>

    Dobra, udało mi się ustalić, że te odgłosy dobiegają z rozdzielacza -
    najprawdopodobniej z głowicy od podłogówki, bo przy jej poruszeniu od razu
    objaw ustąpił... A niesie się po całym domu...

    Wiecie co to może być i jak temu zaradzić?

    Pzdry,
    /\/\\/\/

  • 6. Data: 2009-10-18 22:01:35
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Mozliwe, ale u mnie stukały zaworki zwrotne od baterii termostatycznej.
    JaC

    -----