  • 1. Data: 2012-02-14 18:30:28
    Temat: Styropian akustyczny czy gruby podkład pod panele?
    Od: "arek" <n...@m...pl>

    Chciałem dać pod panele styropian akustyczny. Strop, 2cm "akustycznego", 3
    cm "podłogowego" i na to wylewka. Twardszy styropian na górę, bo podobno na
    miękkim źle się zaciera wylewkę.
    Ale nie mogę po marketach na ten "akustyczny" trafić - niby mają (na www) a
    nie mają (na miejscu). Zamawiać 6 paczek przez internet - nikt mi nie
    przywiezie za normalne pieniądze.
    I pytanie: A jakby dać jakiś solidniejszy, grubszy podkład pod panele?
    Podłogówki nie mam.

  • 2. Data: 2012-02-14 19:56:14
    Temat: Re: Styropian akustyczny czy gruby podk?ad pod panele?
    Od: wolim <n...@t...pl>

    W dniu 2012-02-14 19:30, arek pisze:
    > Chcia?em da? pod panele styropian akustyczny. Strop, 2cm "akustycznego", 3
    > cm "pod?ogowego" i na to wylewka. Twardszy styropian na g?r?, bo podobno na
    > mi?kkim ?le si? zaciera wylewk?.
    > Ale nie mog? po marketach na ten "akustyczny" trafi? - niby maj? (na www) a
    > nie maj? (na miejscu). Zamawia? 6 paczek przez internet - nikt mi nie
    > przywiezie za normalne pieni?dze.
    > I pytanie: A jakby da? jaki? solidniejszy, grubszy podk?ad pod panele?
    > Pod?og?wki nie mam.

    Ale co chcesz osiągnąć? Bo jak nie chcesz, żeby Ci panele stukały, to
    zapomnij... Cokolwiek dasz, będą stukać. Chyba, że je przykleisz do podłoża.

    Pozdrawiam,
    MW

  • 3. Data: 2012-02-15 05:19:57
    Od: "arek" <n...@m...pl>

    Użytkownik "wolim" <n...@t...pl> napisał w wiadomości
    >W dniu 2012-02-14 19:30, arek pisze:
    >
    > Ale co chcesz osiągnąć? Bo jak nie chcesz, żeby Ci panele stukały, to
    > zapomnij... Cokolwiek dasz, będą stukać. Chyba, że je przykleisz do
    > podłoża.

    No właśnie chciałem żeby nie stukały... Nie tak bardzo...

  • 4. Data: 2012-02-15 07:50:28
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOgazeta.pl>

    Użytkownik "arek" <n...@m...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "wolim" <n...@t...pl> napisał w wiadomości

    > No właśnie chciałem żeby nie stukały... Nie tak bardzo...

    panele stukają jak masz nierówną wylewkę i kiepski podkład, ja mam taki
    ryflowany zielony 5 mm i nie stukają u sąsiada zwykła pianka 2 mm i jak byś
    stepował

    --=olo=--

  • 5. Data: 2012-02-15 22:48:40
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 15 Lut, 06:19, "arek" <n...@m...pl> wrote:
    > Użytkownik "wolim" <n...@t...pl> napisał w
    wiadomościnews:jhee8t$16m$1@usenet.news.interia.pl..

    > No właśnie chciałem żeby nie stukały... Nie tak bardzo...

    To musisz miec idealnie rowne podloze. U mnie na naprawde perfekt
    polozone i zatarte wylewki miksokretowe (do max 1mm na lacie 2,5m
    prawie wszedzie!) polozylem podklad ktory wszystkim polecam -
    PIANOMAT. Uzywam go wszedzie i jest perfekcyjny - szary (3mm) nadaje
    sie na ogrzewanie podlogowe. Mam, uzywam, dziala, grzeje, nie stuka ;)
    Do kupienia w kazdym lepszym sklepie z panelami, komforcie, allegro
    etc.
    pozdr.

    --
    Adam

  • 6. Data: 2012-02-16 17:34:57
    Od: Floor 4U <b...@g...com>

    On 14 Lut, 19:30, "arek" <n...@m...pl> wrote:
> [...]
    > przywiezie za normalne pieniądze.
    > I pytanie: A jakby dać jakiś solidniejszy, grubszy podkład pod panele?

    Jeżeli chcesz wygłuszyć stukanie paneli słyszalne w pomieszczeniu w
    którym jesteś to możesz zastosować : Universol Alu Light , Unisound
    Combi Floor , lub inny podkład mineralny .
    Jeżeli natomiast chcesz dźwięk słyszalny w pomieszczeniu pod spodem
    proponuję któryś z XPS : 3,5lub 6mm
    Pozdrawiam
    www.pokrycia-podlogowe.pl