  • 311. Data: 2021-05-01 09:14:26
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, FEniks.
    On 30.04.2021 23:34 you wrote:

    > No, zbyt częste utrwalanie tych nazw może w konsekwencji utrudniać
    > zapamiętywanie innych. ;)

    Nieprawda. To przez niedobór lecytyny ;)

    > W wyniku zaaplikowania samej szczepionki? Gdzie znalazłeś taką
    > informację?

    Jakoś chyba na Onecie albo innym mainstreamowym portalu.
    Podobno to informacja ogólnodostępna. Nie mam pojęcia gdzie znaleźć
    źródło.

    > Nie, ja po prostu od lat nie chodzę na zwolnienia lekarskie. Coś
    > musiałam pomieszać, mój błąd.

    Przez lecytynę :-P

    > No ale to ciągle z powodu tego szczepienia? Litości...

    Pediatra zaordynował przed kolejnymi szczepieniami.

    A odniosłem inne wrażenie :-)

    --
    Pete

  • 312. Data: 2021-05-01 10:07:42
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Budzik.
    On 01.05.2021 09:00 you wrote:

    > Użytkownik Pete n...@n...com ...
    > :) Wiadomo ze to nieboszczyk powinien okreslic tego typu powiazania.

    Nawet jeśli umarł upadając na głowę, mogło to być skutkiem zasłabnięcia
    jako efekt uboczny szczepienia.
    Ale eksperci oczywiście wykluczą związek śmierci że szczepieniem.
    Na razie tylko zakrzepica i ostatnio zapalenie mięśnia sercowego jako
    przyczyna śmierci nie daje się zakopać pod dywan.

    > Gdzie mozna spojrzec na tą statystykę?

    Gdzieś w sieci jest. Ja trafiłem na artykuł.

    --
    Pete

  • 313. Data: 2021-05-01 10:50:08
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Z tą grypą przesadzasz.
    Najczęściej dzieci łapią"przeziębienie/zapalenie górnych dróg oddechowych", na które
    są dwa lekarstwa: po jednym choruje się
    tydzień, a po drugim siedem dni (dwa tygodnie/14 dni w przypadku dzieci żeby nie
    zarażały innych dzieci).
    Szczepionki obowiązkowe są na zupełnie inne choroby.
    Przykładowo: gruźlica, ospa, tężec, różyczka, H-M, ...

    -----

  • 314. Data: 2021-05-01 11:00:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ddddddddddddd d...@f...pl ...

    > p.s. moje pierwsze wejście do szpitala, ze dwa-trzy tygodnie po
    > ogłoszeniu pandemii: przed wejściem zdezynfekowałem się, założyłem
    > maskę, rękawiczki... po czym okazało się, że w środku nie ma
    > żadnego pacjenta, tylko recepcjonistka, kilku lekarzy, woźny -
    > oczywiście bez żadnych środków ochrony. Wtedy dotarło do mnie, że
    > chyba zbyt poważnie do tego podchodzę...

    Jedyni rozsadni?
    To ze zareagowano nadreaktywnie to jest jasne.
    Pytanie dlaczego tak pozno wyciagnieto wnioski i dlaczego we wrzesniu
    postapiono dokładnie odwrotnie?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Człowiek może być zakochany jak szaleniec, ale nie jak głupiec."

  • 315. Data: 2021-05-01 11:02:18
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A po co to pamiętać??
    Pewnie jesteś z tych, co rozróżniają ibum, ibufen, ibuprom od ibuprofenu ;-)

    -----

  • 316. Data: 2021-05-01 11:53:47
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 30.04.2021 o 19:00, Myjk pisze:
    > Fri, 30 Apr 2021 08:54:53 +0100, ddddddddddddd

    > Sprawdź sobie prawdopodobieństwo śmierci w przypadku grypy i covid a
    > następnie przestań te rzeczy porównywać.

    no od roku na grypę blisko 0, a na cvd... ciężko powiedzieć jaki procent
    zgonów z wpisanym cvd to zgony z powodu cvd- 20%? 30%? 50%?

    > Jestem przekonany że gdyby specjaliści "nie straszyli" to nikt by w 1 i 2
    > grupie się nie znalazł. No, może jakby zaczęli umierać na schodach szpitali
    > to by się niektórym zaświeciła lampka.

    Co ci to przeszkadza, ty byś był bezpieczny, a inni nie byliby zmuszani
    umierać w samotności. Współczuję 80-latkom, którzy nie zobaczyli swoich
    bliskich przed śmiercią, bo zostali uwięzieni przez partię.

    > Nie wiem, nie chodziłem za nimi. Niemniej wielu jednak zmarło, choć grypa
    > do której covid porównujesz tego by nie zrobiła w takim natężeniu.

    wielu zmarło przez brak dystansu w poprzednich latach, ale wtedy każdy
    zgon nie był obtrąbiany w telewizji, to i nikt sobie z tego nie zdawał
    sprawy

    > W chinach mają miliard ludzi, co to zatem znaczy że "nawet w chinach"? Nie
    > wspomnęże tam ludzi mają w dupie, w przeciwieństwie do europy. Znacyz ja
    > wiem że tobie się wydaje że ludzi nie szanują (a w szczególności takich
    > "wolnych" jak ty), ale jak widac każdy ma sówj punkt (nie) widzenia.

    jasne, coraz bardziej o nas dbają, do pełni szczęścia brakuje tylko
    dochodu gwarantowanego i "darmowego" abonamentu na netflixa

    > Ale ty (i tobie podobni) nie rozumiesz że szczepienia zmniejszają zakaźność
    > i skutki, literalnie zaszczepieni wymagają mniej opieki niż
    > niezaszczepieni. To dlaczego ci co się szczepią (robiąc wg ciebie obecnie
    > za króliki doświadczalne) mają płacić dodatkowo?

    bo robią za króliki doświadczalne. Mogą wymagać więcej opieki w
    przyszłości.
    Ponoć wszyscy ciężko chorzy na cvd w USA mieli niedobór witaminy D.
    Dlaczego NIKT o tym nie mówi? może rozwiązaniem nie jest szczepienie
    tylko uzupełnienie witamin? Nieee, tylko szczepionka nas uratuje bo tak
    mówi pan telewizor

    > Aha, nic nie daje bo pomimo lockdownu zaczęło brakować łóżek, tlenu,
    > respiratorów, ba, trzeba było "zbudować" nowe szpitale. No faktycznie nic
    > nie daje.

    zaczęło brakować jak co roku. Ja obserwuję sytuację tu w UK. Gazety CO
    ROK wspominały o tym że szpitale są przepełnione. Teraz sparaliżowano
    służbę zdrowia to się szybciej przepełniły. Jeden news nawet powiedział,
    że szpital X ma zajęte wszystkie łóżka covidowe. To była prawda,
    ordynator to potwierdził: na cały szpital mamy 350 łóżek, w tym 10 łóżek
    covidowych i wszystkie covidowe są zajęte, pozostałe słabo obłożone.

    > Chyba ty.

    > Chyba ty.

    > Nie mieli czy nie mieliby? To co się dzieje u nas w szpitalach to jest
    > wynik czego?

    wynik wieloletniego niszczenia służby zdrowia. Lekarze zostali wygonieni
    (nawet jeśli nie dosłownie) z kraju.
    Ja nie jestem lekarzem, ale 15 lat prowadziłem firmę w Polsce. Jak rząd
    powiedział, że wygrywa z mafią vat i dzięki temu ma dodatkowe miliony -
    a tak naprawdę przez wprowadzenie odwrotnego opodatkowania miał moje
    pieniądze na koncie- miarka się przebrała. Dlatego lekarzom też się nie
    dziwię - szczególnie jak taki raz zobaczy w jakich warunkach można
    pracować za granicą

    > Konkretnie jakie usługi?

    konkretnie serwisuje sprzęt

    > Z powodu?

    braku przymusu szczepień i lockdownów

    > No tak, czyli spisek jednym słowem.

    nie spisek tylko biznes, ale jaki dokładnie pewnie nigdy się nie dowiemy
    - możemy tylko przypuszczać

    > Ty też możesz, tam nie zaszczepią wszsytkich, bo mają ludzi w nosie.

    jak już europa przeistoczy się w związek socjalistycznych republik
    europejskich to pewnie się przeniosę, ale myślę że jeszcze kilka lat
    mam. Mimo wszystko liczę na to, że żyję w takim kraju, w którym legalnie
    można wykorzystywać luki w prawie i dzięki temu totalitarne zapędy mnie
    nie dotkną

    Lukasz

  • 317. Data: 2021-05-01 11:56:33
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 30.04.2021 o 20:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik ddddddddddddd d...@f...pl ...

    > Przepraszam ze co? Piszesz po pijaku czy jak?

    skoro w UK zauważyli, że by mieli ulice pełne trupów bez lockdownu, to w
    Szwecji już wyginęli, bo tego nie zauważyli

    Lukasz

  • 318. Data: 2021-05-01 12:01:51
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 01.05.2021 o 10:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik ddddddddddddd d...@f...pl ...

    > Jedyni rozsadni?

    na to wygląda

    > To ze zareagowano nadreaktywnie to jest jasne.

    zgadza się

    > Pytanie dlaczego tak pozno wyciagnieto wnioski i dlaczego we wrzesniu
    > postapiono dokładnie odwrotnie?

    bo ja tu nie widzę działań prozdrowotnych tylko polityczne/biznesowe

    I żeby nie było - ja widzę problem z covidem i chętnie przyznałbym wam
    rację, bo uważam że dużo racji macie! Ale jak się spojrzy na to z innego
    punktu (czyli właśnie z tego, że ledwo pracującą służbę zdrowia
    'zajechano' obostrzeniami), to się okazuje, że on też ma sens. Tylko w
    związku z tym, że każdy, kto ma inne zdanie jest uciszany (ściągany z
    wizji, usuwany z fb/yt itd.), nie ma żadnej debaty na ten temat -
    ewidentnie widać, że ktoś ma w tym biznes - to staję po stronie
    'słabszego', a nie słucham propagandy.

    Lukasz

  • 319. Data: 2021-05-01 12:11:04
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 22.04.2021 10:49, KIKI wrote:
    > Ja dzisiaj Pfizera dostałem i za 35 dni kolejna:-)

    Naście lat w tej grupie uczestniczę, ale takiego wątku który pokazał
    tylu kryptokomunistów to nie pamiętam.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 320. Data: 2021-05-01 12:24:18
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 26.04.2021 17:39, Uzytkownik wrote:

    > Po drugie, ludzie po przebytej infekcji umierają na zatorowość płuc,
    > udary, zawały, niewydolność krążeniową, niewydolność nerek z powodu
    > zakrzepicy, która jest efektem po przebytym zakażeniu Covid-19

    A idąc dalej "efektem niezdrowego trybu życia...". Idąc tym tokiem
    rozumowania, to nikt nie powinien umierać na raka, problemy z krążeniem
    czy wydolnością narządów. Bo to wszystko ma odległą w czasie przyczynę.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz