eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanie › Szczepiliście się już?
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 951

  • 721. Data: 2021-06-21 23:36:44
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: Kubuś Puchatek <k...@k...org>

    W dniu 21.06.2021 o 12:06 FEniks <x...@p...fm> pisze:

    > W dniu 21.06.2021 o 12:02, FEniks pisze:
    >> W dniu 19.06.2021 o 20:39, Kubuś Puchatek pisze:
    >>> W dniu 18.06.2021 o 21:58 FEniks <x...@p...fm> pisze:
    >>>
    >>>> Jeden z nich niestety po kilku miesiącach przeszedł zawałem na tamten
    >>>> świat. Nie został oczywiście "zaliczony" w poczet śmiertelnych ofiar
    >>>> covidu, chociaż de facto nią jest.
    >>>
    >>> Rozwiniesz, w jaki sposób śmierć na zawał, jest efektem
    >>> covidu/covida/jakkolwieksiętoodmienia?
    >>
    >>
    >> Jest to bardzo prawdopodobne, wziąwszy pod uwagę, że zdrowy
    >> wysportowany człowiek po kilku miesiącach po ciężko przebytym covidzie
    >> (z hospitalizacją włącznie) umiera na zawał.
    >
    >
    > Bo chyba o tym, że covid uszkadza m.in. także serce słyszałeś?
    >
    >
    Nie. Tylko coś o zwłóknieniach w płucach. Jakiś link o tym (tak mogę sam
    wygooglać, ale co będzie jak trafię na nieprawomyślne linki)?
    --
    Pozdrawiam
    Kamil


  • 722. Data: 2021-06-22 06:49:45
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 21.06.2021 o 08:10, Myjk pisze:
    > Sun, 20 Jun 2021 11:30:15 +0100, ddddddddddddd
    >
    >> oczywiście, wiem swoje. Wiem, że do zmarłych na covid zaliczani są
    >> wszyscy, którzy zmarli 28/56 dni od pozytywnego testu i chyba teraz
    >> dopiero planują to zmienić.
    >
    > W drugą stronę też to działa, czyli do zmarłych na covid nie jest wielu
    > zaliczanych. Generalnie można przyjąć że +/- się zgadza.

    generalnie nic nie można przyjąć, nie ma danych.

    >
    >> Gdzieś w usa nagle liczba zgonów covid
    >> spadła o 25%, bo odrzucili tych co zginęli w wypadkach samochodowych
    >
    > Ale to jeden stan gdzie jakiś ignorant panował na statystykami...

    w UK liczą dokładnie tak samo. Teraz masowo wysyłają dzieci na testy, za
    chwilę będą mogli powiedzieć że jest wzrost u dzieci więc trzeba im dać
    w żyłę

    >
    >> zaręczam ci, że zdecydowanie więcej zarobisz sprzedając coś za
    >> kilkanaście dolców wszystkim, niż za kilka dolców tylko chorym
    >
    > Nie wiem jak mi to zaręczysz. Mnie co rok dwukrotnie w sezonie toczy grypa
    > i wydaję na nią średnio 300-500 zł (sic!) rocznie (samych tylko lekarstw,
    > nie wliczając w to latania po lekarzach, strat z tyt. nie wykonania
    > obowiązków służbowych, co przy posiadaniu DG jest szczególnie bolesne).
    > Szczepionka która spowodowała że nie chorowałem kosztowała mnie w porywach
    > 80 zł. Jeśli wg ciebie 300-500<80 to ja się wcale nie dziwię że masz
    > odwrócony światopogląd.

    ja na grypę wydaję max 100zł rocznie. Może dlatego, że ibuprofen czy
    paracetamol kosztuje ok. 2.5zł za paczkę (chyba że ktoś chce kupić
    ibuprofen marki ibuprom czy coś innego firmowego, wtedy faktycznie może
    wyjść 500zł. W Polsce chyba faktycznie nie ma za bardzo wyjścia i za
    2.5zł (0.50GBP) nie kupi się paczki leku.

    >
    >> wiem, powinienem ślepo zaufać partii która w tv ma dla mnie gotowe
    >> rozwiązanie i już po 15 dawce zakończy dwutygodniowy lockdown ;)
    >
    > Co ty znowu z tą partią, jprdle. Ty po prostu bełkoczesz jak opętany. Także
    > odnośnie tej partii (reptilian).

    to nazwij to sobie inaczej, możesz ufać specjalistom ekonomom z rządu w
    sprawach medycznych czy pięknej pani w telewizji

    >
    >> Nikt nie siada do dyskusji. Argument o płaskoziemcach ci znika, bo to
    >> lekarze i osoby z tytułami naukowymi są usuwani z dyskusji, nie tylko
    >> moje czy innych "płaskoziemców" udostępnienia.
    >
    > Oczywiście, bo wśród płaskoziemców są same głąby nawet bez podstawówki, tak
    > samo jak wśród antyszczepionkowców.

    cieszę się że mamy tak wykształconych ludzi jak ty. Mną się nie
    przejmuj, według twojej teorii ty jesteś chroniony przez swoją szprycę,
    a ja niedługo umrę

    >
    >> Jak narazie to ty jesteś płaskoekranowcem ślepo wierzącym w to, co pan
    >> telewizor z wykupioną rzeszą specjalistów powie.
    >
    > Typowy argument antyszczepionkowca płaskoziemcy. Jak mu realia nie pasują,
    > to wszyscy są przekupieni, i np. lot na księżyc sfingowany przez NASA by
    > ukryć że ziemia jest płaska.

    teraz teorie spiskowe od prawdy dzieli kilka miesięcy, tak że zaczekam
    ze śmianiem się z ciebie ;)

    >
    >> Ja tej papce nie wierzę, za gruba cenzura panuje.
    >
    > No tak, bo masz swoją papkę -- jak płaskoziemcy. Oni dokładnie tak samo
    > twierdzą jak ty. Serio nie widzisz analogii? Może jednak musisz się do
    > specjalisty z tym zwrócić.

    ufaj dalej swojej cenzurze

    >
    >> Mnie fb zablokował na 24h za udostępnienie zdjęcia z wejścia do
    >> sklepu gdzieś w USA, gdzie było napisane "jak chcesz zakładać maskę, to
    >> załóż, jak nie to nie. To jest Ameryka, kraj wolnych ludzi". FB
    >> stwierdził, że mój post nie spełnia "community standards". Myślę, że
    >> chodziło im o nie spełnianie "communism standards".
    >
    > Uhm, a udostępniałeś to po co jako Polak mieszkający w UK?

    bo to ciekawa wiadomość ze świata?

    --
    Pozdrawiam
    Lukasz


  • 723. Data: 2021-06-22 06:55:54
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 21.06.2021 o 10:49, FEniks pisze:
    >> zaręczam ci, że zdecydowanie więcej zarobisz sprzedając coś za
    >> kilkanaście dolców wszystkim, niż za kilka dolców tylko chorym
    >
    >
    > A nie dotyczy to przypadkiem także witaminy C oraz D? W dodatku
    > wszystkim zdrowym?
    >
    > Tak tylko pytam retorycznie...

    Oczywiście, co do witamin jestem dokładnie tego samego zdania. Jeśli
    ktoś uważa, że niedobór witamin mu nie szkodzi, to ma prawo ich nie
    brać, tak samo może uważać, że jest w stanie sam sobie zapewnić
    odpowiedni ich poziom, bez suplementów - i pewnie niektórzy faktycznie
    są w stanie.
    Wiem, że nikt już o tym nie pamięta, ale lockdown i wszelkie restrykcje
    zostały wprowadzone tylko po to, żeby szpitale się nie zapchały. To było
    jedno z pierwszych kłamstw tej epidemii, dlatego uważam ją za fałszywą -
    nie dlatego, że ta choroba nie istnieje - bo wiadomo, że istnieje, czy
    że ludzie na nią nie umierają - bo wiadomo że umierają.

    --
    Pozdrawiam
    Lukasz


  • 724. Data: 2021-06-22 07:07:33
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 21.06.2021 o 10:40, FEniks pisze:
    >>
    >> o Polsce nie będę się wypowiadał, bo mieszkam w UK, a tu było wręcz
    >> przeciwnie.
    >
    >
    > A, to było tak od razu, że nie o Polsce się wypowiadasz. O tym, co jest
    > w UK, dowiaduję się tylko z przekazów, ale o ile dobrze pamiętam, tam
    > początkowo totalnie zbagatelizowali problem.
    >

    i bardzo prawdopodobne, że jakby zbagatelizowali do końca, przebieg
    byłby dokładnie taki sam, a uratowalibyśmy setki tysięcy osób, które do
    tej pory skazane są na brak opieki

    >
    >>
    >>
    >>>>
    >>>>  po
    >>>>> drugie - witaminę d oraz C,
    >>>>
    >>>> co może mieć duży wpływ na przebieg choroby
    >>>
    >>>
    >>> Niekoniecznie. Są badania, które obalają tę tezę.
    >>
    >> Oczywiście i nie ma badań na jej skuteczność, bo nie leży to w niczyim
    >> interesie (oprócz pacjentów, ale to żaden interes)
    >
    >
    > Czyli wychodzisz z założenia, że jedyne wiarygodne badanie to takie,
    > które potwierdzi jej skuteczność. Na to niestety nie ma rady.

    Nie. Wystarczy mi publiczna debata specjalistów na ten temat. W tej
    chwili mamy specjalistów z obydwu stron - tej rządowej, ustalającej
    obostrzenia mailowo na podstawie reakcji tłumu i tego, na co można sobie
    pozwolić, oraz ich przeciwników, którzy nie są w ogóle dopuszczani do debaty

    >
    >>
    >>> Nieważne ile jest na rynku. Ważne, że leczenie nią covidu jest nowym
    >>> zastosowaniem.
    >>
    >> Ważne, bo wiesz jakie ma skutki uboczne, a co za tym idzie - kto może
    >> stosować a kto nie. A czy pomoże? choćby było 0,001% szans że pomoże
    >> to powinno być natychmiast zastosowane
    >
    >
    > Jako lek profilaktyczny?

    jako lek przy występujących objawach,

    Przy skuteczności 0,001%?

    przy prawdopodobieństwie 0.001%, że lek jest wysoko skuteczny, a nie
    przy skuteczności 0.001%


    Jaką logiką Ty się
    > rządzisz, człowieku?


    Skoro ryzyko skutków ubocznych jest minimalne, to warto dać chętnym (!)
    taki lek - dość szybko zweryfikowalibyśmy jego skuteczność. Wiem, wy
    musicie mieć bata nad głową, samodzielne myślenie to zło

    To już naprawdę nie lepiej się szczepić przy
    > skuteczności ponad 90% i ciężkich skutkach ubocznych rzędu 1 na milion?

    nie znamy skuteczności tych szczepionek ani ich skutków ubocznych.
    Zgodnie z waszą logiką duża część skutków ubocznych zamiatana jest pod
    dywan, aby nie straszyć owieczek (co według was jest ok), reszta
    cenzurowana.

    --
    Pozdrawiam
    Lukasz



  • 725. Data: 2021-06-22 07:13:51
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 21.06.2021 o 08:28, Myjk pisze:
    > Sun, 20 Jun 2021 11:45:45 +0100, ddddddddddddd
    >
    >> tak, kasują. Znika to z YT, FB, Twittera, w tv w ogóle się nie pojawia
    >
    > Zniknął ci pościk z FB gdzie udostępniłeś wzywanie do ignorowania noszenia
    > masek i jawnego narażania innych na zakażenie śmiercionośną chorobą, w myśl
    > "wolności". Straszne.
    >

    ten z badaniem nad iwermektyną też zniknął i zbanował mnie na 3 dni - a
    udostępniłem tylko linka, bez żadnego komentarza, do raczej wiarygodnego
    źródła.

    >> daj linka do tych dyskusji lekarzy czy innych autorytetów
    >
    > Napisałem chyba wyraźnie, że antyszczepionkowcy


    ale ja nie pytam o antyszczepionkowców a o wszystkich, którzy mają inny
    pomysł niż lockdown + szepienie wszystkich

    nie mają podstaw do
    > dyskusji,

    to kłamstwo, nie było takiej debaty na temat tych szczepień

    >
    >> jasne, jedynymi słusznymi badaniami jakie można publikować
    >>
    >> te pojedyncze badania przeciwko można łatwo obalić (np.
    >> https://journals.lww.com/americantherapeutics/Abstra
    ct/9000/Ivermectin_for_Prevention_and_Treatment_of.9
    8040.aspx
    >> ), a przecież w niczyim interesie nie jest testować leku, który kosztuje
    >> grosze...
    >
    > Znowu bełkoczesz jak typowy płaskoziemca. Lek kosztuje grosze, bo nie
    > działa, tudzież nikt go nie potrzebuje.


    powyższe badania dają nadzieję, że może działać

    --
    Pozdrawiam
    Lukasz


  • 726. Data: 2021-06-22 07:21:32
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 21.06.2021 o 08:40, Myjk pisze:
    > Sun, 20 Jun 2021 13:18:23 +0100, ddddddddddddd
    >
    >>> Jasne, widać tę "minioną" teorię w postaci odporności zbiorowej na
    >>> przykładzie grypy, która od lat toczy choroby w cywilizowanych krajach
    >>> napędzając wielomiliardowy rynek leków. E... idź, idź.
    >> to straszne umierać dwa dni z powodu przeziębienia
    >
    > Przecietnie grypa trwa od 3-7 dni, ignorancie. Zresztą standardowo znowu
    > odwróciłeś kota ogonem. Pisałeś o rzekomej nabytej odporności zbiorowej --
    > grypa, ale też inne choroby, pokazują że bez szczepionek się nie można od
    > tego uwolnić. Ale oczywiście na znacznie bardziej śmiercionośny covid się
    > uodpornimy sami. Normalnie logika porażająca.

    może trwać 3-7, ale ja do tej pory nigdy dnia w pracy z powodu grypy nie
    opuściłem - zawsze odchorowuję to po godzinach + weekend. Dopiero w tym
    roku opuściłem jeden, bo wmawialiby mi kowid

    >
    >> leki sprzed kilkunastu lat też są nadal w fazie testowej, że trzeba je
    >> wykluczyć i stosować tylko nowe super produkty, o których wiemy, że nie
    >> chronią nas, nie chronią innych i mamy nadzieję, że lżej przejdziemy to
    >> co większość i tak przechodzi lekko
    >
    > Tak, tak. Zaś człowiek nie wylądował na księżycu, bo przecież księżyc to
    > reflektor zawieszony nad płaską ziemią!
    >

    typowy argument kowidian

    >> to porównamy idiotyzmy w jednych krajach vs normalne życie w innych
    >
    > To porównuj. Np. w UK maja najwięcej zaszczepionych w europie, mieli
    > lockdown

    uważam, że bez lockdownu przeszlibyśmy to dokładnie tak samo, tylko z
    mniejszą ilością zgonów, bo nie odcięlibyśmy od opieki innych chorych

    (tuż po tym jak stwierdzili że nie będą robić lockdownu ale szybko
    > sięz pomysłu wycofali jak im ludzie zaczęli padać na schodach pod
    > szpitalami)

    buahahahah. Dalej wierz panu telewizorowi z jego specjalistami. Nikt nie
    padał na schodach pod szpitalami, jako serwisant w czasie lockdownu
    jednym z głównych naszych klientów był NHS (bo to jedna z nielicznych
    pracujących wtedy firm), w szpitalach były pustki, podczas gdy w TV
    pokazywano niby umierających na schodach.

    --
    Pozdrawiam
    Lukasz


  • 727. Data: 2021-06-22 07:25:45
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 21.06.2021 o 10:58, FEniks pisze:
    > W dniu 19.06.2021 o 08:22, ddddddddddddd pisze:
    >>
    >> wiedziałeś, że w Polsce, aby zgłosić NOP należy podać numer seryjny
    >> szczepionki, bez tego ponoć się nie da?
    >
    >
    > No ale w czym problem? Jest to bzdurny zarzut i kolejna manipulacja
    > owych lekarzy niezależnych z linkowanej konferencji (czego zapomniałam
    > poprzednio wypunktować)*.*
    >
    > *_Każdy_* szczepiony dostaje informację i oraz kartę szczepienia z
    > wpisem *numeru seryjnego szczepionki*. Dotyczy to *_każdego_*
    > szczepienia, nie tylko na covid. I o tym ci lekarze powinni doskonale
    > wiedzieć i zapewne wiedzą.

    i mają to przy sobie? a jak ktoś nie ma? a jak ktoś zza granicy? a jak
    zmarły odpowiedzieć nie chce?


    >
    >
    >> to jak myślisz, jaki % NOPów jest zgłaszanych? Nie dość, że lekarzowi
    >> musi się chcieć spędzić na tym dodatkowy czas, musi być przekonany, że
    >> chce zgłosić ten NOP, to musi ustalić coś, co często może być nie do
    >> ustalenia w rozsądnym czasie.
    >> Problem nie jest tylko polski, w usa ponoć też szacuje się, że ok. 1%
    >> NOPów jest zgłaszanych. Ale to tylko teoria spiskowa (na razie).
    >
    >
    > Znowu nieprawda. Sama ściągnęłam sobie pod koniec marca oficjalny raport
    > ze zgłoszonych NOP-ów w UK z wykonanych w ciągu 3 miesięcy szczepień (AZ
    > oraz Pfizer). Było ich całkiem sporo, bardzo szczegółowo posortowanych.

    co w żaden sposób nie pokazuje jaki procent jest zgłoszonych.

    Wisi mi to, dopóki szczepienie nie jest obowiązkowe, bo każdy ma prawo
    dawać w żyłę co chce.
    Ja tylko wymagam publicznej debaty, której nie ma - w zamian głosy
    przeciwne są usuwane. Naprawdę, uwierzyłbym w słuszność waszych
    poglądów, jeśliby obydwie strony mogły się wypowiedzieć i mógłbym
    porównać fakty z obydwu stron.

    --
    Pozdrawiam
    Lukasz


  • 728. Data: 2021-06-22 11:08:17
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 18.06.2021 o 21:58, FEniks pisze:
    > Znam takich, co też przeszli tę opcję. Jeden z nich niestety po kilku
    > miesiącach przeszedł zawałem na tamten świat. Nie został oczywiście
    > "zaliczony" w poczet śmiertelnych ofiar covidu, chociaż de facto nią jest.

    No co poradzić. Życie. To niestety nic nowego/nadzwyczajnego.
    Mnie wczoraj na palucha spadło 9kg i nie mogę chodzić.
    Shit.


    > Nie wątpię, przejedziesz się na plecach ludzi z wyższym poziomem
    > odpowiedzialności, także za innych.

    Chyba, że się mylisz i są zwykłymi świnkami doświadczalnymi.

    News z dziś:
    Prof. Gabi Barbas, były dyrektor generalny izraelskiego ministerstwa
    zdrowia zdradził, że 40 proc. nowych przypadków zakażeń dotyczy osób w
    pełni zaszczepionych.
    - Na razie przesadnie się nie martwimy, ale zachowujemy czujność -
    powiedział na antenie izraelskiego radia prof. Barbas.

    Dodał, że szczególny niepokój budzi nowa mutacja koronawirusa - Delta.
    Zdradził, że 40 proc. zakażeń tym wariantem dotyczy osób w pełni
    zaszczepionych.


  • 729. Data: 2021-06-22 11:12:06
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 19.06.2021 o 10:45, Myjk pisze:
    > No ale sam się nie szczepisz, bo jesteś nieodpowiedzialnym tchórzem i
    > samolubem. A wszystko to, bo czytać i myśleć nie potrafisz.

    LOL
    Strasznie się grzejesz z tymi swoimi założeniami.
    Co i rusz życie je jednak weryfikuje robiąc z Ciebie pożytecznego idiotę.
    Ja tylko sobie spokojnie stoję z boku i obserwuję ten pęd ku przepaści.

    News z dziś:

    Prof. Gabi Barbas, były dyrektor generalny izraelskiego ministerstwa
    zdrowia zdradził, że 40 proc. nowych przypadków zakażeń dotyczy osób w
    pełni zaszczepionych.
    - Na razie przesadnie się nie martwimy, ale zachowujemy czujność -
    powiedział na antenie izraelskiego radia prof. Barbas.

    Dodał, że szczególny niepokój budzi nowa mutacja koronawirusa - Delta.
    Zdradził, że 40 proc. zakażeń tym wariantem dotyczy osób w pełni
    zaszczepionych.


  • 730. Data: 2021-06-22 20:47:26
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 22.06.2021 o 06:55, ddddddddddddd pisze:
    > W dniu 21.06.2021 o 10:49, FEniks pisze:
    >>> zaręczam ci, że zdecydowanie więcej zarobisz sprzedając coś za
    >>> kilkanaście dolców wszystkim, niż za kilka dolców tylko chorym
    >>
    >>
    >> A nie dotyczy to przypadkiem także witaminy C oraz D? W dodatku
    >> wszystkim zdrowym?
    >>
    >> Tak tylko pytam retorycznie...
    >
    > Oczywiście, co do witamin jestem dokładnie tego samego zdania. Jeśli
    > ktoś uważa, że niedobór witamin mu nie szkodzi, to ma prawo ich nie
    > brać, tak samo może uważać, że jest w stanie sam sobie zapewnić
    > odpowiedni ich poziom, bez suplementów - i pewnie niektórzy faktycznie
    > są w stanie.


    Kiedy badałeś sobie poziom witaminy D oraz C i co dla Ciebie osobiście
    oznacza niedobór?

    Pan doktor z linkowanej "konferencji niezależnych" zaleca naprawdę
    bardzo wysoką dawkę wit. D, bez kontroli, na ślepo. I jak rozumiem,
    wchodzisz w to bez mrugnięcia okiem?


    > Wiem, że nikt już o tym nie pamięta, ale lockdown i wszelkie
    > restrykcje zostały wprowadzone tylko po to, żeby szpitale się nie
    > zapchały. To było jedno z pierwszych kłamstw tej epidemii, dlatego
    > uważam ją za fałszywą


    Tzn? Nie bardzo rozumiem. Twierdzisz, że szpitale się nie zapchały, czy co?


    --
    Ewa

strony : 1 ... 20 ... 60 ... 72 . [ 73 ] . 74 ... 80 ... 96


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1