  • 781. Data: 2021-07-07 07:52:08
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 06.07.2021 o 21:21, FEniks pisze:
> [...]
    zczepionka-malonea-nie-ma-juz-w-wikipedii.html

    > Widzę, że byłbyś w stanie poeksperymentować z wieloma lekami (choćby
    > nawet dla koni!), byleby tylko nie nazywały się szczepionkami. Ciekawy
    > przypadek stanowisz.

    ty jesteś lepszym przypadkiem, bo uważasz, że takie wiadomości powinny
    być blokowane, bo zniechęcają do szczepień ;)

  • 782. Data: 2021-07-07 08:34:13
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 06.07.2021 o 22:27, FEniks pisze:
    > Oczywiście. Nie zapomnij o tym przy kolejnych wyborach.

    Co konkretnie masz na mysli?

  • 783. Data: 2021-07-07 09:01:54
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 07.07.2021 o 08:34, quent pisze:

    > Co konkretnie masz na mysli?

    Chyba mniej więcej to samo, co Ty: "Na moje oko to jest kryminał co oni
    zrobili i mam nadzieję, że w końcu za to bekną."

    Ktoś za sytuację w polskiej służbie zdrowia przecież odpowiada.

    --
    Ewa

  • 784. Data: 2021-07-07 09:03:46
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 07.07.2021 o 07:52, ddddddddddddd pisze:

    zczepionka-malonea-nie-ma-juz-w-wikipedii.html

    > ty jesteś lepszym przypadkiem, bo uważasz, że takie wiadomości powinny
    > być blokowane, bo zniechęcają do szczepień ;)

    Skąd taki wniosek? Wręcz przeciwnie - uważam, że wszelkie pomysły na
    leczenie covidu powinny być jak najszybciej rzetelnie badane. Zwłaszcza
    że chętnych do badań i eksperymentów nie brakuje, jak widzę.

    --
    Ewa

  • 785. Data: 2021-07-07 11:57:34
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 07.07.2021 o 09:01, FEniks pisze:

    > Chyba mniej więcej to samo, co Ty: "Na moje oko to jest kryminał co oni
    > zrobili i mam nadzieję, że w końcu za to bekną."
    >
    > Ktoś za sytuację w polskiej służbie zdrowia przecież odpowiada.

    OK ale co masz na myśli w kontekście wyborów?
    Nie głosować na PiS to jasne ale na kogo w takim razie?
    Dla mnie na dziś jest Konfederacja i poza tym kompletnie żadnej alternatywy.

  • 786. Data: 2021-07-07 17:29:44
    Od: KIKI <y...@p...uu>

    On 12.06.2021 16:17, Elipsa Workshop wrote:

    > W fazie testowej wyszczepiali ludzkość?
    > No Geniusz przemawia przez Ciebie.
    >
    > Kolejne doniesienia o super przecież bezpiecznej szczepionce. Na zdrowie!
    > https://www.dailymail.co.uk/news/article-9677975/CDC
    -hold-meeting-heart-inflammation-young-men-vaccine.h
    tml

    Ale fajny topic założyłem :-) Wzbudza wiele emocji widzę :-)
    Ja jestem już dawno po 2 dawce, chyba 30 Maja dostałem drugą. Przełożyli
    mi z 27-go Maja o ile mnie pamięć nie myli :-)

    Nie szczekam, nie miauczę, noga trzecia nie wyrosła i nie umarłem :-) Na
    Fejsbuku podobno piszą, że

    "po zaszczepieniu więcej umiera niż na samego covida ale o tym nie wolno
    głośno mówić" :-)

  • 787. Data: 2021-07-07 18:42:58
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 07.07.2021 o 16:29, KIKI pisze:
> [...]
    > mi z 27-go Maja o ile mnie pamięć nie myli :-)
    >
    > Nie szczekam, nie miauczę, noga trzecia nie wyrosła i nie umarłem :-) Na

    no i dużo zdrowia życzę. Twoje ciało, twój wybór

    > "po zaszczepieniu więcej umiera niż na samego covida ale o tym nie wolno
    > głośno mówić" :-)

    A ja nadal bez szczepienia, także nie umarłem na covida który jest tak
    śmiertelny, że części restrykcji nie zniosą już nigdy ;)

    Lukasz

  • 788. Data: 2021-07-07 18:48:22
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 07.07.2021 o 08:03, FEniks pisze:

> [...]
    > leczenie covidu powinny być jak najszybciej rzetelnie badane. Zwłaszcza
    > że chętnych do badań i eksperymentów nie brakuje, jak widzę.

    może to nie ty napisałeś. Mi to naprawdę nie przeszkadza, możesz
    testować 12 szczepionek rocznie żeby być pewnym, że każda litera
    alfabetu zwiastująca nową odmianę cię nie zabije. A ja nadal będę żył w
    nieświadomości, że już dawno powinienem umrzeć, bo jest pandemia.
    Z testowaniem preparatów które przyjmujecie zaczekam kilka lat,
    przypuszczam, że wtedy nie będą mi potrzebne.

    Lukasz

  • 789. Data: 2021-07-07 22:35:19
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-07-07 o 17:29, KIKI pisze:

> [...]
    > Fejsbuku podobno piszą, że
    >
    > "po zaszczepieniu więcej umiera niż na samego covida ale o tym nie wolno

    A plecy ktoś ci oglądał? Lusterka to chyba też nie masz? Bo to przecie
    na plecach cycki rosną i kut... na czole :)

  • 790. Data: 2021-07-08 07:54:03
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 07.07.2021 o 21:35, Uzytkownik pisze:

    > A plecy ktoś ci oglądał? Lusterka to chyba też nie masz? Bo to przecie
    > na plecach cycki rosną i kut... na czole :)

    póki co macie 6x większe prawdopodobieństwo śmierci w najbliższej fali
    niż ja. Na szczęście nadal niewielkie - równie niewielkie jak ryzyko
    mojej śmierci z powodu covid.
    Ale za to nikt wam kut... na plecach nie dorysuje :)

    Lukasz