  • 1. Data: 2009-05-12 19:48:19
    Temat: Re: Szlaban na kosiarkę spalinową w ROD..
    Od: "Marex" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    dexth <d...@i...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Marex" <m...@g...pl> napisał w wiadomoœci
    > [............]
    >
    > Chyba kazdy ROD ma swoj regulamin. U nas wprowadzili zakaz wjazdu
    > samochodami od 1 maja do 30 wrzesnia. O zakazie koszenia jeszcze do nich
    nie
    > doszlo i na razie mozna kosic do woli czym sie chce.
    >
    > pozdtr dexth

    Nie chodzi mi bynajmniej o to by napinać w sprawie mięśnie...Cenię
    sobie również ciszę i nigdy jej nie staram się zakłócać.Próbowałem kosić w
    poprzednich latach starą elektryczna kosiarką lub podkaszarką. Jednak kłopot
    z "wypozyczaniem energii od sąsiadów i potrzeba silniejszego urządzenia
    tnacego zmusiło mnie do wprowadzenia na teren ROD kosiarki spalinowej. Halas
    deklarowany przez producenta to 96db( opisywane powyzej 46 db.? to pieśń
    przyszlosci... Regulamin jak pisalem szczegółowy w treści jest ogólnopolski.
    Poszczególne ROD mogą wprowadzać szczegółowe regulaminy, jednak nie mogą one
    zawierać nieznanych, albo sprzecznych uregulowań z ogólnokrajowym..!! (jak
    kazdy akt prawny lokalny w stosunku do centralnego) Nie wszystko da się co
    zrozumiałe uregulować w przepisach! Ale.. stosowanie przez grupkę ludzi
    (zarząd i prezes) samodzielnie stanowionych "dyrektyw" nie powinno być
    sprzeczne z obowiazujacym PÓKI Co porządkiem(...) jak i stać w dysonansie z
    dziwnym skądinąd umozliwianiem wjazdu masy pojazdów na teren działek pod
    pozorem strefy ogrodzonego parkingu. Taki przywilej mają uzytkownicy działek
    pozamiejscowi, podczas gdy miejscowi nie wjeżdżają na teren ogrodu, bo tu
    nie nocują.Ci pierwsi mogą używać wszelkich odbiorników medialnych, grać i
    spiewać przy grilach,itd. Obserwuję czynienie miast strefy naturalnej ciszy
    raczej enklawę samowładztwa i popisu swojego zakresu kognicji.
    Gdy powiedziałem prezesowi, że nie mam energii elktrycznej(stąd okazyjnie
    ta kosiarka) usłyszałem : "to se pan załóz"...A kosiarki wypozyczamy jakby
    co...
    ~~ jakby nic... Marex

  • 2. Data: 2009-05-17 04:51:57
    Od: dziadek2 <d...@w...vectranet.pl>

    Marex wrote:

    > Nie chodzi mi bynajmniej o to by napinać w sprawie mięśnie...Cenię
    > sobie również ciszę i nigdy jej nie staram się zakłócać.Próbowałem kosić w
    > poprzednich latach starą elektryczna kosiarką lub podkaszarką.
    Przepraszam a ile masz tej trawy do koszenia?

  • 3. Data: 2009-05-17 20:05:07
    Od: "Marex" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    dziadek2 <d...@w...vectranet.pl> napisał(a):

    > Przepraszam a ile masz tej trawy do koszenia?
    ok.80 m2 trawnika wokół jabloni. .I na bokach kawałki.w sumie może
    ok.100m2