  • 1. Data: 2009-05-13 08:47:55
    Temat: Zmiotki uliczne zamiast humusa?
    Od: "johnny" <j...@p...pl>

    Sąsiad robi sobie trawnik i zamiast humusa chce zastosować zmiotki uliczne,
    które to zastosował jego jakiś znajomy i dały podobno znakomity efekt. Ja
    tam nie jestem do tych zmiotek przekonany (chyba głównie cząstki mineralne
    zawierają, a substancji organicznej niewiele), ale tak do końca to nie wiem.
    Jak sądzicie godzą sie te zmiotki na coś czy nie?

    Zdroofka Johnny

  • 2. Data: 2009-05-13 10:09:08
    Temat: Re: Zmiotki uliczne zamiast humusa?
    Od: "Aaron" <s...@p...qdnet.pl>

    "johnny" wrote...

    > zmiotki uliczne,

    Kurcze, a co to jest? Zamiatasz ulicę i to co pozamiatasz sypiesz na
    trawnik?
    A.

  • 3. Data: 2009-05-13 10:16:12
    Od: "johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "Aaron" niby pochodzenie słuszne, a nie kuma;-) :

    > "johnny" wrote...

    > Kurcze, a co to jest? Zamiatasz ulicę i to co pozamiatasz sypiesz na
    > trawnik?

    Jedzie po drodze, a właściwie skrajem ulicy, takie cuś, co zamiata kurz,
    piasek, stare liscie po zimie itp. Pono można to sypać POD trawnik (przyszły
    oczywiście) zamiast humusa, ale ręki nie dam sobie uciąć ;-(

    Zdroofka Johnny

  • 4. Data: 2009-05-13 10:29:24
    Od: "Aaron" <s...@p...qdnet.pl>

    "johnny" wrote ...

    > Jedzie po drodze, a właściwie skrajem ulicy,
    > takie cuś, co zamiata kurz, piasek, stare liscie

    Ja tego syfu nie sypałbym sobie do ogrodu zamiast humusu, ale innym
    zabronić nie mogę, są gusta i guściki :)
    A.

  • 5. Data: 2009-05-13 10:44:45
    Od: "johnny" <j...@p...pl>

    > Ja tego syfu nie sypałbym sobie do ogrodu zamiast humusu, ale innym
    > zabronić nie mogę, są gusta i guściki :)

    Eeee tam! Niektórzy to i goowna krowie, tudzież kurze sypią ile sie da i
    jeszcze płacą za to ciężka kasę ;-)

    Zdroofka Johnny

  • 6. Data: 2009-05-13 12:03:25
    Od: "Aaron" <s...@p...qdnet.pl>

    "johnny" wrote...

    > Niektórzy to i goowna krowie, ...

    No co Ty! Ja krówki i koniki zapraszam do siebie na wyżerkę jak mi się
    zbytnio kosić nie chce i nie zabraniam im wydalania, to co przerobią
    mają oddać :)

    > tudzież kurze sypią ile sie da i ..

    Kury z kurczakami są najlepsze w rosole i pieczone, a świerzego
    kurzaka nie używam, za bardzo palące są :)

    Co do tytułowych zmiotek (zmiotków?) to pewnie są cholernie zasolone
    lub z jakimś innym świnstwem po zimie ...
    A.

  • 7. Data: 2009-05-13 21:21:52
    Od: "skryba" <s...@o...eu>

> [...]
    > zawierają, a substancji organicznej niewiele), ale tak do końca to nie wiem.
    > Jak sądzicie godzą sie te zmiotki na coś czy nie?

    Jeśli nie są zasolone to na kompostownik.

    Pozdrawiam praktycznie

  • 8. Data: 2009-05-14 23:26:44
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 13 May 2009 10:47:55 +0200, johnny napisał(a):

> [...]
    > zawierają, a substancji organicznej niewiele), ale tak do końca to nie wiem.
    > Jak sądzicie godzą sie te zmiotki na coś czy nie?

    Żartujesz chyba???? Pakować sobie do ogrodu ten syf???

  • 9. Data: 2009-05-14 23:28:24
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 13 May 2009 14:03:25 +0200, Aaron napisał(a):

    > Co do tytułowych zmiotek (zmiotków?) to pewnie są cholernie zasolone
    > lub z jakimś innym świnstwem po zimie ...

    Tudzież zacharch... i zaplute zbiorowo. Syf. Że też ludzie wpadają na takie
    pomysły...

  • 10. Data: 2009-05-15 08:39:16
    Od: i...@g...pl

    On 13 Maj, 23:21, "skryba" <s...@o...eu> wrote:

    > Jeśli nie są zasolone to na kompostownik.

    Jasne. Z resztkami niedopalonego oleju napędowego. Sam mniód.
    A poza tym - znasz jakieś niezasolone drogi po zimie? Skoro droga jest
    zamiatana, to i solona.