  • 11. Data: 2022-11-02 06:56:53
    Temat: Re: Taka ciekawostka
    Od: Pete <n...@n...com>

    szczecinie-mozesz-juz-kupic-mieszkanie-za-350-tys-zl
    otych/ar/c1-16993005

    7669,kosmiczny-wzrost-czynszu-w-mieszkaniach-pod-wyn
    ajem-dlaczego-ceny-szybuja.html

    > Wojna na linki. Do wojny potrzebna jest więcej niż jedna strona. Zacząłeś wojnę bo
    mogłeś nic nie napisać. Napadles na mnie jak puttin na Ukraińców bo inne zdanie
    mieli. Wracając do tematu. Świat duży i każdy chce coś do niego dołożyć, zwłaszcza
    dziennikarze. Na jeden temat mogą być czasami więcej niż dwa stanowiska. Zapytałem o
    to jakie problemy mają właściciele mieszkań jeśli je wynajmuja, na pierwszej pozycji
    pojawiło się to. Zacytuję.
    > Aż 69,5 proc. właścicieli mieszkań na wynajem doświadczyło w przeszłości problemów
    z najemcą, z czego 61,6 proc. miało je co najmniej dwukrotnie - wynika z badania
    ,,Problemy i perspektywy wynajmujących 2022" przeprowadzonego przez Rendin i
    Stowarzyszenie Mieszkanicznik.22 wrz 2022
    > Zajebisty interes to musi być jak na dziesięciu wynajmujacych siedmiu jest
    wyruchanych. A jak dobrze popatrzyć to statystycznie nie było takiego co by mu się
    udało nie móc problemow. Patrz na datę.
    > W innym miejscu pojawił się taki artykuł.
    > https://strefabiznesu.pl/wynajmujacy-mieszkania-prze
    z-kryzys-beda-musieli-poczekac-na-pieniadze-za-najem
    -jak-chronic-przed-niewyplacalnoscia-lokatora/ar/c3-
    16591065
    > Interes taki że tata kupił by wieś ale pieniądze gdzieś.
    > Wiem z doświadczenia że jak się pojawiają zaległości to są one w zasadzie nie do
    odzyskania. To są ludzie co nic swojego nie mają. Imigranci na przykład. Zawsze
    znajdą sposób żeby nie zarabiać albo zarabiać mało. Oczywiście można im nie
    wynajmować. Zawsze znajdzie się taki co by gowno spod siebie zezarl i wynajmie. A
    tutaj podtytuł z tego artykułu
    > Rosnące ceny za wynajem mieszkań grożą niewypłacalnością najemców na wzór rosnących
    rat kredytów hipotecznych.
    > To na razie tyle w kontrofensywie.

    Masz tyle pojęcia o wynajmie, że płacisz czynsz. I tyle w temacie.
    Jeśli warunki dyktuje wynajmujący ( tak jest dzisiaj), to lokatory musi
    przynieść w zębach kaucję 2-3 miesięczną. Dodatkowo umowa z lokatorem na
    najem okazjonalny
    I jak się spóźni za jeden miesiąc, to ma drugi na zorganizowanie kasy bo
    na koniec drugiego miesiąca ląduje na zewnątrz.

    --
    Pete

  • 12. Data: 2022-11-02 07:51:40
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    > Daj linka do tych mieszkań co mówisz że zajrzałes.

    otodom.pl, filtrowane po Szczecinie. Są nawet rudery po 150 i 200
    tysięcy ale chyba chodzi nam o coś do zamieszkania w miarę od ręki :>

  • 13. Data: 2022-11-02 11:56:32
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 2 listopada 2022 o 05:05:28 UTC+1 PiteR napisał(a):
    > in <news:285bcdc5-2281-4bd2...@googlegroups.com>
    > co do Anglii do Niemiec?
    >
    > Bogaci Hindusi z Anglii zaczną skupować mieszkania w Polsce
    > żeby robić o samo co robią w Anglii czyli nic.
    > Leżeć do góry wentylem.
    > --
    > Piter
    >
    > negocjatorzy ratują samobójców z dachów wieżowców
    > dlaczego nie ratują budujących domy
    To dlaczego do tej pory nie kupili tych pustych dwóch milionów? I kto miałby w tych
    skupionych przez bogatych hindusów mieszkaniach mieszkać. Planowana jest akcja
    migracyjna z Hindusji do Polski.

  • 14. Data: 2022-11-02 11:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > https://gs24.pl/rok-temu-bylo-to-niemozliwe-teraz-w-
    szczecinie-moze
    > sz-juz-kupic-mieszkanie-za-350-tys-zlotych/ar/c1-169
    93005 Czyżby
    > się zaczynało?

    z tego co pamietam, artykuł dotyczył 30 metrowego mieszkania.
    Za 350 tys. Super obnizki... :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Boże, użycz mi pogody ducha, abym godził się z tym, czego nie mogę

  • 15. Data: 2022-11-02 12:13:44
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 2 listopada 2022 o 06:56:57 UTC+1 Pete napisał(a):
> [...]
    > I jak się spóźni za jeden miesiąc, to ma drugi na zorganizowanie kasy bo
    > na koniec drugiego miesiąca ląduje na zewnątrz.

    Mógłbyś uściślić. Jeszcze warunki dyktuje wynajmujący. Tak było kiedyś z samochodami.
    Nowy kosztowal dwa i więcej razy niż w sklepie. Bo ich za mało było. Miało to
    odzwierciedlenie w przepisach. Mężczyzna przeglądem samochód dla ubezpieczyciela nie
    mógł byc warty mniej niż 30% ceny państwowej nowego. A teraz można kupić samochód są
    1/100 ceny nowego. Gdyby nie wojna na Ukrainie i trochę większe zapotrzebowania na
    mieszkania to proces przecen byłby już w toku a rynek należał by do tego co chce
    wynająć albo kupić. Z Ukrainą to pretekst a nie powód. Jak ktoś ma perspektywę
    mieszkania pod mostem to weźmie każdy dach nad głową. W Łodzi jest ponad 20000
    pustych.

  • 16. Data: 2022-11-02 16:46:48
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 2 listopada 2022 o 11:59:57 UTC+1 Budzik napisał(a):
> [...]
    > zmienić, odwagi, abym zmieniał to, co mogę zmienić, i szczęścia,
    > aby mi się jedno z drugim nie popieprzyło." Stephen King
    Czego łżesz jak stara kurew od Palikota? W artykule nie ma mowy o żadnym konkretnym
    mieszkaniu. Przedstawiona jest ogólnie sytuacja. Ty manipulatorze nawet nie
    przeczytałeś tego artykułu, a jak przeczytałeś to jeszcze gorzej. Bo nic nie
    zapamiętałes w gładkim jak kulka od łożyska mózgu.

  • 17. Data: 2022-11-04 03:00:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > Ty manipulatorze nawet nie przeczytałeś tego artykułu, a jak
    > przeczytałeś to jeszcze gorzej. Bo nic nie zapamiętałes w gładkim

    Wyraźnie napisałem ze "z tego co pamietam" bo wydawało mi sie ze juz
    gdzies trafiłem na ten artykuł. Ciesze sie ze udało ci sie z tego
    wywnioskować ze "nie czytałem". Masz racje, nie czytałem - dokładnie to
    chciałem powiedziec, ty wybiorczo wychowany głupku.
    Zreszta kolega Lisciaty potwierdził ze własnie tak jest ze albo klitki
    albo rudery do kapitalnego remontu.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Mężczyzna musi trzy rzeczy w życiu zrobić...

  • 18. Data: 2022-11-04 12:11:25
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 4 listopada 2022 o 03:00:06 UTC+1 Budzik napisał(a):
> [...]
    > Mężczyzna musi trzy rzeczy w życiu zrobić...
    > wyrwać drzewo, zburzyć dom i dać w pysk swojemu synowi...
    Wyraźnie to ty jestes oszust i manipulant. Sądziłeś że nikt się niemal nie jak
    kolejny raz chciałeś oszukać? Pomyliłeś się. Może najpierw sie spytaj Lisciastego czy
    chce żeby taka menda jak ty byla jego kolega.

  • 19. Data: 2022-11-04 13:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > niemal nie jak kolejny raz chciałeś oszukać? Pomyliłeś się. Może
    > najpierw sie spytaj Lisciastego czy chce żeby taka menda jak ty

    Niedługo wigilia, Zostaw sobie te epitety na rozmowy z własna rodzina.
    Tymczasem znów plonk na jakis czas.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Najpewniejszą metodą zachowania tajemnicy jest

  • 20. Data: 2022-11-04 19:31:18
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:4429ba08-ec2e-4bac-add7-2019d034df1en@googlegr
    oups.com>
    user Zenek Kapelinder pisze tak:

    > To dlaczego do tej pory nie kupili tych pustych dwóch milionów?

    klient był zbyt biedny.

    > I kto miałby w tych skupionych przez bogatych hindusów mieszkaniach
    > mieszkać.

    polski parobek niewolnik

    > Planowana jest akcja migracyjna z Hindusji do Polski

    nadal kraj zbyt biedny.