    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Thu, 17 Dec 2020 06:54:52 -0800 (PST)
    Subject: Re: Taras drewniany czy betonowy
    From: sk <s...@g...com>

    poniedziałek, 20 kwietnia 2015 o 22:11:34 UTC+2 Adam Sz. napisał(a):

    > O dzizas, niezla cena.. Fakt ze nie trzeba olejowac ale olejowanie to 100 pln
    > / rok w moim przypadku (~40m2) i 2h roboty z pedzelkiem. Same dechy mnie
    > kosztowaly ~50 pln / m2 (nasz krajowy modrzew). Jak to cena desek to w
    > moim przypadku w tej cenie mialbym ponad 5 tarasow z modrzewia :D
    >
    > Jednak nie zamienilbym go na beton pod zadnym wzgledem :) Najlepsze jest
    > czyszczenie - czyszcze go t-racerem - tym czyms do karchera do mycia
    > powierzchni poziomych/pionowych. Woda z brudem wpada w szczeliny miedzy
    > dechami (ponizej mam drenaz) tak, ze po pierwsze przy czyszczeniu nie kurzy
> [...]

    Dzień dobry Państwu,

    przyszedł czas na taras i przyda mi się Wasza opinia.
    Pan co będzie robić plac chce przy okazji zrobić i pokryć taras jakimiś płytami chyba
    z Polbruku.
    Mnie natomiast ciągnie do czegoś po czym można przyjemnie chodzić gołymi stopami, ale
    jednocześnie nie zajmować się tym, więc wyszukałem coś takiego:
    https://hurtownia-drewna.com/produkt/kompozyt-23x138
    -deska-tarasowa-4deck-premium/
    Wprawdzie w pokojach mam na podłodze płytki (udające deski), ale ogrzewanie podłogowe
    powoduje, że boso chodzi się przyjemnie, więc chciałem tę wygodę mieć również na
    tarasie, aby nie mieć szoku termicznego po wyjściu na zewnątrz.
    Czy ma ktoś lub widział jakieś tarasowe płyty/płytki, które są również miłe w dotyku
    i nie ciągną zimnem? Czy jednak nie da się pogodzić delikatności z kamieniem/betonem
    i trzeba wybrać czy zależy nam na trwałości czy na przytulności?
    A może deski kompozytowe chłodną porą są równie zimne jak kamień?

    Pozdrawiam

    SK