    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Teraz moj projekt do oceny...
    Date: Tue, 17 Jun 2014 12:29:07 +0200

    dyskusyjnych:f060b6a3-6071-4f08-8c40-c380254a26f2@go
    oglegroups.com...

    W dniu wtorek, 17 czerwca 2014 09:39:17 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:
    > Przeanalizuje codzienne tras. Mnie po chwili zastanowienia wysz�o, �e
    > samochodu do kuchni z zakupami trzeba przej�� przez troje drzwi i
    > salon >lub czworo drzwi.

    > Tak sobie gdybam że to żaden problem. Przynajmniej dla mnie. Może raz na
    > pół roku zdarza mi się chodzić z zakupami z garażu do kuchni. Zresztą
    > zakupy takie
    > większe z użyciem auta robimy pewnie raz na tydzień/dwa tygodnie. Z moich
    > obserwacji wynika że raczej po zakupach ludzie auta na podjeżdzie więc
    > analizowanie
> [...]

    Dlatego każdy musi sobie przeanalizować _swoje_ trasy.

    Ja zakupy robię raz w tygodniu. Mam bramę na pilota więc wjeżdżam do garażu
    wyciągam z bagażnika skrzynkę z zakupami i niosę do kuchni, później wracam
    po drugą i gotowe. Dlatego bardzo mi się podoba, że pomiędzy garażem a
    kuchnią mam tylko dwoje drzwi w dodatku ustawionych w jednej linii.

    Ale droga garaż kuchnia to nie tylko zakupy. Jeśli o mnie chodzi to jest to
    najczęściej pokonywana droga (po drodze jest wiatrołap). Rano przed wyjazdem
    do szkoły/pracy i po południu przy powrocie. Z drzwi wejściowych korzystają
    prawie tylko goście :-)

    W ogóle po analizie tras bardzo często wychodzi że to kuchnia jest
    centralnym punktem domu a nie salon, ale to zależy od trybu życia, wieku
    dzieci i tego czy oboje małżonkowie pracują a jeśli tak to czy w tych samych
    godzinach itd.

    Pozdrawiam
    Ergie