  • Data: 2018-02-06 22:28:51
    Temat: Re: Tulipany, narcyze i przebisniegi
    Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.02.2018 o 14:19, Kris pisze:
    > W ubiegłym tygodniu zauważyłem ze z ziemi wylazły tulipany, narcyzy i przebiśniegi
    > Tulipany i narcyzy ledwo wylazły ale przebiśniegi normalnie zakwitły.
    > Od przedwczoraj napadało śniegu jest kilka stopni(minus3) mrozu i tak ma być przez
    najbliższe dni
    > Czy te kwiaty to już spisane na straty czy jeszcze wiosna spróbują pokazać się
    światu?

    Nie wiem, co z tymi przebiśniegami, pewnie dadzą sobie radę, ale co do
    reszty, czyli tulipany, hiacynty, narcyzy - te u mnie co roku mniej
    więcej w styczniu zaczynają wyłazić, a potem dłuuuugo rosną, czekając na
    odpowiedni moment do zakwitnięcia. W tej chwili tulipany mają u mnie
    około 5-7cm. Zakwitną pewnie jak zwykle na początku marca.

    Ewa