  • 11. Data: 2018-07-13 08:30:18
    Temat: Re: Tv box
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 12 lipca 2018 18:45:02 UTC+2 użytkownik collie napisał:

    > Jest grupa pl.rec.dom, chociaż i tam popierdółki o myszkach i klawiaturach
    > będą budzić twardy sprzeciw domowników. A Ty jak chcesz czytać o dupie
    > Maryni akurat na p.r.b., to poszukaj sobie bardziej ku temu adekwatnej
    > grupy, np. pl.rec.paranoja. Po to jest pińcet grup tematycznych, by
    > dywagacje o wspomnianej dupie snuć w miejscu jej poświęconym. Ordnung
    > muss sein, jak mawiano w Świętym Cesarstwie Rzymskim Narodu Niemieckiego.

    Wy filtruj ostatnich 20 chociażby Twoich postów na grupie pl.misc.budowanie i daj
    znać ile z tych wypowiedzi było związane z tematem grupy

  • 12. Data: 2018-07-13 08:32:44
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 12 lipca 2018 17:15:54 UTC+2 użytkownik Twardy napisał:

    > Co to ma wspolnego z grupa budowlana?

    Ale o co się czepiasz?
    Ta grupa jako jedna z niewielu już jakąkolwiek aktywność w usenecie wykazuje więc
    bardzo dobrze że jest o czym podyskutować.
    A obowiązku czytanie nie masz
    A jaką grupę polecasz w temacie tv boxa jako odpowiednią Twoim zdaniem?

  • 13. Data: 2018-07-13 08:35:29
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 12 lipca 2018 16:29:32 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Mozna podlaczyc net przewodem i po wifi. Dwa gniazdka USB jedno HDMI.

    Jak net po WIFI z tableta mu zapodajesz to daje rade z 4K?

  • 14. Data: 2018-07-13 08:59:59
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 13.07.2018 08:30, Kris pisze:

    > Wy filtruj ostatnich 20 chociażby Twoich postów na grupie pl.misc.budowanie i daj
    znać ile z tych wypowiedzi było związane z tematem grupy

    Wyfiltruj sobie, łącznie, jeszcze kontekst (jeśli wiesz co to znaczy)
    i daj znać co Ci wyszło. Bo to nie ja wymyślam na p.m.b. tematy typu
    "Projektor ciag dalszy" (pisownia oryginalna), czy "Zna się ktoś na
    chwastach i opryskach?".

    Przy okazji przypomnę opis grupy:

    "Grupa dla osób zajmujących się budowaniem i remontowaniem,
    niekoniecznie profesjonalnie. Będziemy dyskutować o tym jak wybrać
    działkę i projekt, jak przebrnąć przez urzędy, z czego warto budować,
    na co zwracać uwagę w trakcie budowy (czyli jak nie dać się oszukać),
    co z oferty rynkowej jest godne polecenia itp. Każda dyskusja otwarta
    dla wszystkich. Grupa nie sprzężona z żadną listą, tematy zakazane -
    nie związane z tematyką grupy, oczywiście... Podgrupy możliwe w miarę
    zainteresowania."

  • 15. Data: 2018-07-13 11:41:20
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 13 lipca 2018 09:00:00 UTC+2 użytkownik collie napisał:

    > Wyfiltruj sobie, łącznie, jeszcze kontekst (jeśli wiesz co to znaczy)
    > i daj znać co Ci wyszło.

    Daj znać ile z Twoich ostatnich 20 wpisów na pl.misc.budowanie było zgodnych z
    tematyką grupy?
    Dla pl.rec.ogrody tez taka statystykę dla własnej ciekawości zrób.

  • 16. Data: 2018-07-13 14:53:12
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Waskim gardlem jest dostawca netu bo mam net lte. Ale to netowe 4K i fhd jest
    scisniete. Co prawda kilka razy mniej niz w tv. Mam aparat nagrywajacy w fhd i on
    potrzebuje karty o szybkosci zapisu dwa razy wiekszej niz mam przepustowosc netu.
    Mozesz sobie puscic jakis film w wysokiej rozdzielczosci. Wpisz 4k movies i wyskocza
    filmy zajawki od sony, samsunga itd. Na nich sprawdzalem czy pudelko dziala i jak
    dziala. Telewizja przy tych filmach to gowno puszcza a nie sygnal. W tv fhd puszczaja
    na cirka jebalt dwoch megabitach na sekunde.

  • 17. Data: 2018-07-13 15:04:39
    Od: quent <x...@x...com>

    On 13.07.2018 14:53, Zenek Kapelinder wrote:
> [...]
    dziala. Telewizja przy tych filmach to gowno puszcza a nie sygnal. W tv fhd puszczaja
    na cirka jebalt dwoch megabitach na sekunde.

    Warto jeszcze znać framerate bo bitrate nie jest stały najczęściej.
    4K w 60fps może dochodzić do 100Mbps ale już przy 24fps może być 30-40Mbps.
    Net może nie wyrabiać ale powinno się to jakoś dać buforować.
    No i jeszcze kwestia kodeka - jak net daje radę to z kolei box tv może
    nie wyrabiac z dekodowaniem.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 18. Data: 2018-07-13 16:11:15
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Moje pudelko wyrabia sie z filmami 4k z netu i przerabia je na fhd1080 z dziesiecio
    bitowym kolorem bo tyle pokazuje projektor ze dostal. Na obraz w kinie nikt
    specjalnie sie nie skarzy. A tam ciut wiecej niz dwa tysiace linii w pionie. 4k w
    kinie niezby czesto jest bo duzo drozszy projektor jest potrzebny. Jakosc obrazu w
    kinie wynika z tego ze material byl nagrany profesjonalnymi kamerami z profesjonalna
    optyka, kolor jest kodowany w czasie nagrywania z reguly na szesnastu bitach a
    odtwarzany na dziesieciu albo dwunastu. Kamera arri aleksa powszechnie uzywana do
    nagrywania filmow kinowych ma tylko 2,5 megapikselowy przetwornik. W sam raz tyle
    zeby z tego zrobic 2k do kina.

  • 19. Data: 2018-07-13 17:41:25
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 13.07.2018 11:41, Kris pisze:

    > Daj znać ile z Twoich ostatnich 20 wpisów na pl.misc.budowanie było zgodnych z
    tematyką grupy?

    Weź i napisz jeszcze coś mądrego (żartuję) w wątku "Tv box", wymyślonego
    na pl.misc.budowanie przez równie mądrego. Gdybyś miał wątpliwości, czy
    takie cóś zgodne jest z tematyką grupy, to poczytaj sobie opis grupy
    pl.misc.budowanie, który zamieściłem w poprzednim poście.

  • 20. Data: 2018-07-13 18:09:06
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jedzie facet wozem i leje konia batem. W pewnym momencie kon stanal odwrocil glowe i
    mowi. Jak mnie jeszcze raz uderzysz to jak ci wyjebe z kopyta to na cmentarzu
    wyladujesz. Chlopu oczy prawie wypadly i mowi ze pierwszy raz slyszy zeby kon mowil.
    Ja tez powiedzial pies co obok szedl. Masz cos jeszcze do powiedzenia collie.