  • 21. Data: 2018-07-13 18:31:50
    Temat: Re: Tv box
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 13.07.2018 18:09, Zenek Kapelinder pisze:

    > Masz cos jeszcze do powiedzenia collie.

    To zdanie oznajmujące, czy pytające? Dobra, wiem, że nie wiesz.
    Zatem jeszcze raz co Ci powiem, to Ci powiem, ale Ci powiem
    (Waluś Kwiczoł): podeszły wiek to nie powód, by mieć w dupie
    polszczyznę na forum publicznym. Już Ci ongiś podałem na tacy
    adres wieczorowego gimnazjum dla dorosłych w Łodzi, gdzie
    mógłbyś się jeszcze podciągnąć w języku ojczystym (choć akurat
    w Łodzi mówienie o języku ojczystym może nie być takie oczywiste
    - vide "Ziemia obiecana"). Dobrze radzę z tą gimbazą, póki
    jeszcze jest, bo w ogólniaku wieczorową porą to już nie dasz rady.

  • 22. Data: 2018-07-13 19:06:19
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Juz ci raz napisalem ze jak nie umiesz budowac zdan podrzednie zlozonych to buduj
    zdania proste.

  • 23. Data: 2018-07-13 19:23:57
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 13 lipca 2018 17:41:27 UTC+2 użytkownik collie napisał:

    > na pl.misc.budowanie przez równie mądrego. Gdybyś miał wątpliwości, czy
    > takie cóś zgodne jest z tematyką grupy, to poczytaj sobie opis grupy
    > pl.misc.budowanie, który zamieściłem w poprzednim poście.

    Ile postów napisałeś na tej grupie zgodnych z tematyką tej grupy?
    Na innych grupach na których Ciebie widuję jest podobnie- mało który post z
    zamieszczonych przez Ciebie jest zgodny z tematyką danej grupy.

  • 24. Data: 2018-07-13 20:10:14
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Takie ciule przypelzaja nie zeby pogadac ale zeby rozpierdolic temat. Z nimi sie nie
    dyskutuje tylko zjebuje na funty.

  • 25. Data: 2018-07-13 22:41:33
    Od: quent <x...@x...com>

    On 13.07.2018 20:10, Zenek Kapelinder wrote:
    > Z nimi sie nie dyskutuje tylko zjebuje na funty.

    Od tego są filtry!
    Ja jakoś tego nie widzę.
    W ostateczności, jak nie używa się odpowiedniego czytnika to można
    zwyczajnie nie reagować.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 26. Data: 2018-07-13 23:47:05
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak mietkiego albo innego psiego chuja odfiltrujesz to cie bezkarnie bedzie ponizal.
    Tez nie metoda.

  • 27. Data: 2018-07-14 01:12:54
    Od: collie <c...@v...pl>

    A wystarczy tylko pisać po polsku i na temat (budowania)
    i no problem, lub niet probliema dla starych pierdzieli.:)

  • 28. Data: 2018-07-14 01:59:12
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Do budy kundlu.

  • 29. Data: 2018-07-14 09:59:56
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 13 lipca 2018 20:10:16 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Takie ciule przypelzaja nie zeby pogadac ale zeby rozpierdolic temat. Z nimi sie
    nie dyskutuje tylko zjebuje na funty.

    Z reguły takie trolle to tzw "jednopostowcy" Jeden czy maks. kilka postów napiszą i
    znikają w czeluściach Internetu
    Collie treluje dość regularnie i od dłuższego czasu

  • 30. Data: 2018-07-14 16:37:28
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 13.07.2018 20:10, Zenek Kapelinder pisze:

    > Takie ciule przypelzaja nie zeby pogadac ale zeby rozpierdolic temat. Z nimi sie
    nie dyskutuje tylko zjebuje na funty.

    Człowiek może wyjść z Bałut, ale Bałuty z człowieka nigdy.

    PS. Dla nieznających łódzkiego folkloru:

    https://www.morizon.pl/blog/lodz-baluty-jak-sie-tuta
    j-zyje/