  • 41. Data: 2017-03-07 00:03:36
    Temat: Re: U Was też Armagedon?
    Od: XL <i...@g...pl>

    Jacek <k...@a...com> wrote:
    > Oglądnij sobie od 10 minuty, zwłaszcza na temat "duraczenia".
    > https://www.youtube.com/watch?v=qQvUtV-f4R8
    > Jacek

    Michałkiewicz forever!

    --
    XL

  • 42. Data: 2017-03-07 00:03:42
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 06.03.2017 23:40, XL pisze:

    > Zawiść o bezrozumne podkaszanie świerków od dołu?

    Gdyby ten troll, który tylko inwektywami rzucać potrafi, miał drzewa,
    to i o świerka byłby zawistny. Że świerka też ma małego.

  • 43. Data: 2017-03-07 00:29:20
    Od: XL <i...@g...pl>

    collie <c...@v...pl> wrote:

    > Gdyby ten troll, który tylko inwektywami rzucać potrafi, miał drzewa,
    > to i o świerka byłby zawistny. Że świerka też ma małego.

    No widzisz, jak łatwo i trafnie wczuwasz się w urzędnika, który do tej pory
    był panem życia i śmierci drzew na posesjach. Czyżbyś pomalutku zaczynał
    kumać blusa?
    :-)

    --
    XL

  • 44. Data: 2017-03-07 00:30:43
    Od: XL <i...@g...pl>

    collie <c...@v...pl> wrote:

    > No, podobnie jak w nicku pochodzącym od rozmiaru grubej baby.

    To rozmiar mojego ego. Kotku.
    PS. I czapki.

    --
    XL

  • 45. Data: 2017-03-07 08:27:44
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 07.03.2017 00:30, XL pisze:

    > To rozmiar mojego ego. Kotku.
    > PS. I czapki.

    Nie bój nic, grube jest piękne. W Mauretanii co prawda,
    ale zawsze to jakieś pocieszenie. No i jak powiadają -
    nim gruby schudnie, to chudego szlag trafi.

  • 46. Data: 2017-03-07 08:41:36
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 07.03.2017 00:29, XL pisze:

    > No widzisz, jak łatwo i trafnie wczuwasz się w urzędnika, który do tej pory
    > był panem życia i śmierci drzew na posesjach. Czyżbyś pomalutku zaczynał
    > kumać blusa?

    Ech, musiałbym się drugi raz urodzić, z jakąś socjalną ułomnością. A drzewa...
    A drzewa są po prostu piękne, potrzebują tak niewiele, bo słońca, deszczu...
    a od nas szacunku - jak powiedział dyrygent Łukasz Borowicz. Muzyka łagodzi
    obyczaje. Zacznij od Bacha, nim weźmiesz piłę łańcuchową do ręki...

  • 47. Data: 2017-03-07 10:23:57
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-03-06 o 22:53, XL pisze:

    > ... a nie zadrzewione sralnie dla psów.

    Powinien być zakaz męczenia psów życiem w mieście.
    A może raczej stosowne opłaty za rzeczywiste koszty ponoszone przez miasto.

  • 48. Data: 2017-03-07 10:25:43
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-03-07 o 10:23, t-1 pisze:

    > Powinien być zakaz męczenia psów życiem w mieście.
    > A może raczej stosowne opłaty za rzeczywiste koszty ponoszone przez miasto.

    i sąsiadów posiadacza psa.

  • 49. Data: 2017-03-07 12:32:05
    Od: XL <i...@g...pl>

    t-1 <t...@t...pl> wrote:

    > Powinien być zakaz męczenia psów życiem w mieście.
    > A może raczej stosowne opłaty za rzeczywiste koszty ponoszone przez miasto.

    I KARY, kary za zanieczyszczanie. Podobno jest tzw. podatek od psa - ale
    wątpię, czy miasta egzekwują, a jeśli nawet, to jest on śmiesznie niski.
    Nb. - swego czasu, kilka lat temu, bywałam często na PW, gdzie na trotuarze
    i skwerku przy wejściu po prostu nie dało się przejść suchą (czyt. czystą)
    nogą, tak zawsze było zas... przez psy. Mam nadzieję, że coś z tym
    zrobiono...
    --
    XL

  • 51. Data: 2017-03-07 12:34:36
    Od: XL <i...@g...pl>

    collie <c...@v...pl> wrote:

> [...]
    > a od nas szacunku - jak powiedział dyrygent Łukasz Borowicz. Muzyka łagodzi
    > obyczaje. Zacznij od Bacha, nim weźmiesz piłę łańcuchową do ręki...

    No oczywiście! Koniecznie najpierw kilka bach!-ów siekierą. Konieczny
    zabieg, żeby drzewo spadło w pożądanym kierunku :->

    --
    XL