  • 31. Data: 2017-03-06 22:47:49
    Temat: Re: U Was też Armagedon?
    Od: XL <i...@g...pl>

    > Eee, no bez przesady z tą rejonizacją.
    >
    > Jarek

    Ma rację. W mieście mają być domy.

    --
    XL

  • 32. Data: 2017-03-06 22:51:43
    Od: XL <i...@g...pl>

    collie <c...@v...pl> wrote:

    > Hue, hue, obcięcie kilku gałęzi do wysokości 2 m od ziemi kilkunastometrowemu
    > chojakowi na pewno spowoduje jego wykopyrtnięcie. Po pijaku. Nie inaczej.
    >
    > Przeżyłem wiele lat w domu położonym na stoku góry w Beskidzie Wyspowym, na
    > zalesionej działce. Pod wszystkimi drzewami się chodziło. A w górach potrafi
    > wiać zajebiście, nie to co na Mazowszu. No i te wszystkie sosny, jodły
    > i świerki z przesuniętym środkiem ciężkości nic sobie z tych halnych nie
    > robiły. Pewnie dlatego, że nie wiedziały, ze im się coś przesunęło.

    Raczej dlatego, że byłeś mały pid tymi drzewami, a one z kolei miały się
    czego i czym uczepić, w odróżnieniu od tych miękkich i wydelikaconych i ze
    słabszym systemem korzeniowym, rosnących na lepszej niż górskie kamieniste
    zbocza mazowieckiej ziemi.

    --
    XL

  • 33. Data: 2017-03-06 22:53:48
    Od: XL <i...@g...pl>

    XL <i...@g...pl> wrote:

    > Ma rację. W mieście mają być domy.

    ... a nie zadrzewione sralnie dla psów.

    --
    XL

  • 34. Data: 2017-03-06 23:02:18
    Od: tomek <t...@a...ma.kota.pl>

    W dniu 06.03.2017 o 22:46, XL pisze:
> [...]

    Po co w ogole dyskutujecie z osobnikiem o nicku pochodzacym od rasy psa.
    Ja zdazylem sie juz kiedys przekonac, ze to wiesniak ktoremu sie wydaje
    ze stal sie panem bo zamieszkal na przedmiesciach nawiekszej wsi w polsce

  • 35. Data: 2017-03-06 23:21:56
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 06.03.2017 23:02, tomek pisze:

    > Po co w ogole dyskutujecie z osobnikiem o nicku pochodzacym od rasy psa.
    > Ja zdazylem sie juz kiedys przekonac, ze to wiesniak ktoremu sie wydaje ze stal
    > sie panem bo zamieszkal na przedmiesciach nawiekszej wsi w polsce

    No widzisz - domu nie masz, głowy nie masz, tylko ci kompleksy pozostały.
    I zawiść wszechpolska.

  • 36. Data: 2017-03-06 23:32:19
    Od: XL <i...@g...pl>

    tomek <t...@a...ma.kota.pl> wrote:

    > Po co w ogole dyskutujecie z osobnikiem o nicku pochodzacym od rasy psa.
    > Ja zdazylem sie juz kiedys przekonac, ze to wiesniak ktoremu sie wydaje
    > ze stal sie panem bo zamieszkal na przedmiesciach nawiekszej wsi w polsce

    Coś w tym jest :-)

    --
    XL

  • 37. Data: 2017-03-06 23:33:18
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 06.03.2017 19:32, XL pisze:

    > To, jak rozumiem, jest w Twym rozumieniu Bardzo Wielka Chałupa?
    > LOL

    Ma się rozumieć - bo jakżeby inaczej - Ty masz pińcet metrów.
    Razem ze stodołą, chlewem i oborą.

    Dwa LOL-e.

  • 38. Data: 2017-03-06 23:38:10
    Od: XL <i...@g...pl>

    collie <c...@v...pl> wrote:

    > Ma się rozumieć - bo jakżeby inaczej - Ty masz pińcet metrów.
    > Razem ze stodołą, chlewem i oborą.
    >
    > Dwa LOL-e.

    Widzę, że boli Cię ten odcisk. Na zdrowie :-)

    --
    XL

  • 39. Data: 2017-03-06 23:40:50
    Od: XL <i...@g...pl>

    collie <c...@v...pl> wrote:

    > No widzisz - domu nie masz, głowy nie masz, tylko ci kompleksy pozostały.
    > I zawiść wszechpolska.

    Zawiść o bezrozumne podkaszanie świerków od dołu? - politowanie tylko.

    --
    XL

  • 40. Data: 2017-03-06 23:42:09
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 06.03.2017 23:32, XL pisze:

    > Coś w tym jest :-)

    No, podobnie jak w nicku pochodzącym od rozmiaru grubej baby.