  • 91. Data: 2017-03-15 19:03:47
    Temat: Re: U Was też Armagedon?
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-03-14 o 14:12, XL pisze:

    > Policja odmówiła i słusznie. Pisałam już, dlaczego.

    Pisałaś o prawie które Tobie pozwala nie wpuszczać na swój teren kogoś
    kto Ci się z takich czy innych względów nie podoba.. Gdy intruz kogoś
    niepokoi na jego terenie to chyba oczywiste jest że ów ktoś może się
    zwrócić tylko do policji..

  • 92. Data: 2017-03-15 19:27:26
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-03-15 o 19:03, Trybun pisze:
    > Gdy intruz kogoś
    > niepokoi na jego terenie to chyba oczywiste jest że ów ktoś może się
    > zwrócić tylko do policji..

    W Teksasie nie jest takie oczywiste.

  • 93. Data: 2017-03-15 20:25:17
    Od: XL <i...@g...pl>

    Trybun <c...@j...ru> wrote:

    > Tobie akurat pod tym względem nie można nic zarzucić. Czasem tylko się
    > nie zgadzam z tą zamianą z "ą" na "ę", ale to już inny temat i nie na
    > to forum.

    OK, to może tylko króciutko, tylko dla mojej ciekawości, jakiś przykład tej
    zamiany? Albowiem nie bardzo wiem, o co chodzi.

    przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

  • 94. Data: 2017-03-15 20:50:30
    Od: XL <i...@g...pl>

    Trybun <c...@j...ru> wrote:

    > Jaki sąd gdy ktoś włazi na teren posesji i zaczyna ją dewastować, wg
    > tego co piszesz powinno interweniować policja w sile co najmniej kilku
    > radiowozów..

    Co rozumiesz przez "interweniować"? Może to ustalenie pozwoli Ci dojść do
    tego, jakie są zadania Policji.

    > A może już nie podtrzymujesz tezy o tym że masz prawo nie wpuścić na
    > swój teren kogoś kto ma zamiar wykarczować Twoje drzewa?

    DLA POLICJI prywatny i anonimowy "ktoś" oraz nieanonimowa, teoretycznie
    prawnie upoważniona firma komunalna utrzymująca stan techniczny dobra
    ogólnospołecznego to dwie różne rzeczy.
    DLA POLICJI. Dlatego Policja odmówiła działania wobec ww. firmy. No ale już
    gdyby to anonimowa osoba prywatna szła ulicą z piłą i ścinała po jej obu
    stronach na posesjach wszystko, co wyrasta ponad ogrodzenia, Policja by na
    pewno zadziałała, choćby z powodu biegania z piłą po ulicy.

    DLA MNIE prywatna osoba czy firma z piłą na mojej posesji to jeden wróg.
    Nie mam obowiązku żadnego z nich wpuścić. Jednak jakie mam narzędzia
    obrony, gdy nie posłuchają mych wezwań do opuszczenia mej posesji? Mam
    strzelać do ludzi z powodu drzewa? Na osobę prywatną oczywiście wzywam
    Policję, żeby ustaliła jej tożsamość dla prokuratora i sądu - a firmę ( po
    ew. dokumentacji wydarzeń przez Policję) zaskarżam do sądu od razu. Już
    pisałam.

    Mam wrażenie, że się nie rozumiemy i nie zrozumiemy.

    przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

  • 95. Data: 2017-03-15 20:56:30
    Od: XL <i...@g...pl>

    t-1 <t...@t...pl> wrote:

    > W Teksasie nie jest takie oczywiste.

    Nie wiem, czy zauważasz, że nie jesteśmy w Teksasie.

    przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

  • 96. Data: 2017-03-16 18:38:21
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-03-15 o 20:25, XL pisze:

    > OK, to może tylko króciutko, tylko dla mojej ciekawości, jakiś przykład tej
    > zamiany? Albowiem nie bardzo wiem, o co chodzi.

    Chodzi o określanie rodzaju żeńskiego poprzez dodawanie "Ę" na końcu.

  • 97. Data: 2017-03-16 18:39:44
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-03-15 o 20:50, XL pisze:

    > Co rozumiesz przez "interweniować"? Może to ustalenie pozwoli Ci dojść do
    > tego, jakie są zadania Policji.

    Obezwładnić wandala, zakuć w kajdanki i zamknąć do aresztu.

> [...]
    > pisałam.
    >

    > Mam wrażenie, że się nie rozumiemy i nie zrozumiemy.

    A mi się zdaję że rozumiemy dobrze,. przecież każdemu chyba zdarza się
    zagalopować,.

    Przypominam jeszcze że w Polsce wandalizm jest karany z urzędu.

  • 98. Data: 2017-03-16 18:41:40
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-03-15 o 19:27, t-1 pisze:

    > W Teksasie nie jest takie oczywiste.

    W Arizonie podobno też.. Pytanie tylko czy w razie jakiejś nagłej
    konieczności organy uprawnione do jej usuwania muszą w tych Stanach
    pokazywać właścicielowi sądowy nakaz zezwalający na wejście na teren
    posesji i wykonania określonych czynności?

  • 99. Data: 2017-03-16 21:29:28
    Od: XL <i...@g...pl>

    Trybun <c...@j...ru> wrote:

    > Chodzi o określanie rodzaju żeńskiego poprzez dodawanie "Ę" na końcu.

    Na końcu czego?

    przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

  • 100. Data: 2017-03-16 21:36:21
    Od: XL <i...@g...pl>

    Trybun <c...@j...ru> wrote:

    > Obezwładnić wandala, zakuć w kajdanki i zamknąć do aresztu.

    A na jakiej podstawie?

    > A mi się zdaję że rozumiemy dobrze,. przecież każdemu chyba zdarza się
    > zagalopować,.
    >
    > Przypominam jeszcze że w Polsce wandalizm jest karany z urzędu.

    Owszem, tylko najpierw trzeba wiedzieć, kiedy on zachodzi. Bo tak na
    widzimniesię to nawet Policja nie może łapanki robić na ulicy.

    przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.