  • Data: 2009-09-12 18:11:38
    Temat: Re: Uciążliwy sąsiad - pomocy!
    Od: mowczar <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kane pisze:

    > Ten zapis w planie zagospodarowania masz przed oczyma czy tylko myslisz
    > ze dotyczyl wszystkich paliw stałych z drewem wlacznie ? Upewnij sie ze
    > nie moze palic drewnem ;) To raz. A dwa - domyslam sie ze nie byles na
    > gminie chociaz zapytac jak sprawa wyglada wg nich w takim przypadku ?
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Kane

    Mam przed oczami cyt. "Do celów grzewczych nie wolno stosowac paliw
    stałych, oleju cieżkiego oraz śmieci i odpadów komunalnych."
    Definicja paliwa stałego m.in. tutaj:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Paliwo_sta%C5%82e
    W gminie byłem ale wysyłają mnie do Wydziału Ochrony Środowiska, ci
    natomiast do nadzoru budowlanego, a ci z nadzoru do Wydziału Ochrony
    Środowiska. Sytuacja wygląda kuriozalnie gmina uchwala plan
    zagospodarowania a tak naprawdę to chyba nie ma organu, który by się
    poczuwał go egzekwować.