  • Data: 2009-09-13 07:40:23
    Temat: Re: Uciążliwy sąsiad - pomocy!
    Od: "rrr." <d...@w...or> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik mowczar napisał:
    > Osadnik pisze:
    > ale
    >
    > Myślę że jak zainstaluje sobie kocioł gazowy tak jak pozostali
    > mieszkańcy okolicy i jeśli będzie palił drewnem w kominku również
    > podobnie jak pozostali mieszkańcy okolicy to nie będzie problemu.
    > Problemem jest to że jako jedyny smrodzi. Nie wiem co spala w kotle na
    > paliwa stałe, ale sam fakt posiadania takowego implikuje (jak życie
    > pokazuje) do wykorzystywania go do utylizacji różnego rodzaju odpadów.

    Nie rozumiem, napisałeś, że do celów grzewczych nie można stosować paliw
    stałych, więc skąd u Was kominki na drewno ?
    Jeśli sąsiad rzeczywiście smrodzi to może: ma źle ustawione spalanie na
    kotle - uświadomić, że tylko na tym traci, ma źle wykonane kominy -
    uświadomić, że na tym traci, pali śmieci - jeśli jest Straż Miejska - do
    nich pismo, jeśli nie do Wydz. Ochrony Środowiska, koniecznie pisemnie.
    A jeśli chodzi tylko o to, że sąsiad nie ma tak jak wszyscy - to cofnąć
    się w czasie ze 20 lat i do ZSRR, albo teraz emigracja do USA

    pozdrawiam
    rafał