  • 11. Data: 2013-02-02 19:25:49
    Temat: Re: Uszczelnienie w związku z zapachem
    Od: "Grzegorz" <n...@g...pl>

    > Spółdzielnia sprawdza to chyba 2 razy do roku. Ostatnio sprawdzali w tym
    > miesiącu.
    > Co z tego jak ten facet nie wpuszcza nikogo do mieszkania. Właśnie wisi
    > na klatce schodowej spis kilku niesprawdzonych, m.in. numer jego
    mieszkania.
    > To ma być III termin, ostateczny. Koń by się uśmiał. I tak nic nie
    zrobią.

    Czy powyższe nie może być argumentem, żeby uszczelnienie wykonał
    "tak jak się należy" fachowiec ze spółdzielni?
    Kosztowałoby Cię to tylko jedno/dwa piwa (taki motywator).
    Piwo pokazać przed a wręczyć dopiero po robocie (nie pomyl kolejności).
    ;-)

  • 12. Data: 2013-02-03 02:13:14
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-02-02 19:25, Grzegorz pisze:
> [...]
    > Kosztowałoby Cię to tylko jedno/dwa piwa (taki motywator).
    > Piwo pokazać przed a wręczyć dopiero po robocie (nie pomyl kolejności).
    A nie możesz sam psiuknąć? Po co "fachowiec" , jakis warchoł.

    --
    animka

  • 13. Data: 2013-02-04 12:09:22
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 2013-02-01 19:58, Maria pisze:
> [...]
    > Tak się składa, że w mieszkaniu nade mną mieszka sąsiad, od którego
    > od jakiegoś czasu dochodzi bardzo brzydki zapach. Próbowałam
    > zabić ten zapach różnymi dezodorantami, ale to nie pomaga.
    >
    > Czym i jak można by te szpary uszczelnić tak, żeby ten zapach nie
    > przechodził. Zapach ten jakoś nie przedostaje się przez wentylację
    > w łazience lub kuchni, tylko właśnie przez tę skrzynkę w korytarzu.
    >
    > Tylko proszę nie piszcie żeby porozmawiać z sąsiadem. Nie ma z kim.
    > Spółdzielnia też jest bezradna.
    >
    > Bardzo proszę o rady sprawdzone i do zrobienia we własnym zakresie.

    Zamiast piany montażowej zastosuj masę ogniochronną np. jak tu:
    https://www.hilti.pl/holpl/page/module/product/prca_
    catnavigation.jsf?lang=pl&nodeId=-423702

  • 14. Data: 2013-02-04 12:28:13
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 4 lutego 2013 12:09:22 UTC+1 użytkownik Robson napisał:
    > Zamiast piany montażowej zastosuj masę ogniochronną np. jak tu:
    >
    > https://www.hilti.pl/holpl/page/module/product/prca_
    catnavigation.jsf?lang=pl&nodeId=-423702

    1.Po co jakas masa ogniochronna tam gdzie ognia nie ma?
    2.Podstawowa wada to to że się niue rozpręża i będzie w praktyce trudno uszczelnic
    dokładnie pomiędzy kablami. Pianke wstrzykniesz, rozprężając się uszczelni wszytkie
    dziury, z masa ogniochronna duzo więcej pierdzielenia

  • 15. Data: 2013-02-04 12:31:07
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 4 lutego 2013 12:28:13 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
> [...]
    dokładnie pomiędzy kablami. Pianke wstrzykniesz, rozprężając się >uszczelni wszytkie
    dziury, z masa ogniochronna duzo więcej pierdzielenia

    No i jak na szybko sprawdziłem 7 reazy droższa od pianki;)

    http://www.icmarket.pl/hilti-masa-ogniochronna-p-231
    70.html

  • 16. Data: 2013-02-04 22:10:52
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik Maria napisał:
> [...]
    > Spółdzielnia też jest bezradna.
    >
    > Bardzo proszę o rady sprawdzone i do zrobienia we własnym zakresie.

    Ktoś ci już proponował piankę montażową. Ja zaproponuję połączenie
    przyjemnego z pożytecznym - wstrzyknij piankę do izolacji przegród
    ogniowych, w hipermarkecie może nie kupisz ale w sieci owszem - masz dwa
    w jednym, odcięcie od zapachów i zwiększone bezpieczeństwo pożarowe (w
    razie pożaru przegroda dłużej będzie ci mieszkanie chroniła - może zdoła
    wytrzymać do ugaszenia pożaru).

    --
    Darek

  • 17. Data: 2013-02-05 11:42:10
    Od: p...@t...pl

    W dniu poniedziałek, 4 lutego 2013 22:10:52 UTC+1 użytkownik Dariusz K. Ładziak
    napisał:

> [...]
    >
    > w jednym, odcięcie od zapachów i zwiększone bezpieczeństwo pożarowe (w
    >
    > razie pożaru przegroda dłużej będzie ci mieszkanie chroniła - może zdoła

    Soudal ma w swojej ofercie jakąś niby ogniową. Pewnie te 30s dłużej wytrzyma niż
    zwykła :)

  • 18. Data: 2013-02-05 13:27:19
    Od: "Maria" <1...@1...pl>

> [...]
    > pożarowe (w razie pożaru przegroda dłużej będzie ci mieszkanie chroniła
    > - może zdoła wytrzymać do ugaszenia pożaru).

    Bardzo dziękuję.
    Czy ta pianka też się sama rozpręża, tak, że sama wypełni wszystkie luki?
    Uszczelnić to ręcznie byłoby trudno.
    To rozwiązanie ma sens, bo sąsiad jest nieobliczalny i już zdarzało mu
    się zostawiać garnek na gazie i zasnąć. Budziła go straż pożarna.

    Pozdrawiam
    Maria

  • 19. Data: 2013-02-05 13:39:15
    Od: Marek <m...@g...pl>

> [...]
    > To rozwiązanie ma sens, bo sąsiad jest nieobliczalny i już zdarzało mu
    > się zostawiać garnek na gazie i zasnąć. Budziła go straż pożarna.

    W bloku ognioodpornosc nie ma kompletnie znaczenia. Pozatym sasiad jest
    u gory - ogien woli piac sie w gore niz w dol.
    Tak jak radzili inni - wystarczy zwykla pianka wezykowa za max 20PLN z
    marketu.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 20. Data: 2013-02-05 14:30:41
    Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Maria" <1...@1...pl> napisał w wiadomości

    > Bardzo dziękuję.
    > Czy ta pianka też się sama rozpręża, tak, że sama wypełni wszystkie luki?
    > Uszczelnić to ręcznie byłoby trudno.

    Jeżeli jest to blok z lat siedemdziesiątych to przyjrzyj się jeszcze na pion
    wodno-kanalizacyjny zlokalizowany w kuchni. Tam to dopiero mogą być przeloty, że
    myszy by się zmieściły.