  • Data: 2015-01-19 23:31:19
    Temat: Re: Uszczelnienie wędzarni.
    Od: JDX <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-01-19 22:50, XL wrote:
    [...]
    > Wersja tania: od zewnątrz nabić listewki na szczeliny.
    Hehe, rozważałem tą wersję, ale wydaje się ona być trochę upierdliwa,
    dlatego pomyślałem o silikonie jako szybszym rozwiązaniu. Bo w dębową
    deskę niezbyt łatwo jest wbić gwoździa bez pogięcia go. Nawet wkręt jest
    ciężko wkręcić (dosyć łatwo można urwać łeb).

    > Wersja droższa: obić w środku blachą kwasoodporną.
    E, to szybciej i taniej będzie obić od zewnątrz zwykłą blachą ocynkowaną
    albo alu. W każdym razie blacha jakoś nie przyszła mi do głowy, a to w
    sumie jest niezły pomysł w porównaniu do zabawy z listewkami.