  • Data: 2019-12-12 17:32:51
    Temat: Re: W kwestii uzysku energii z instalacji foto
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-12-12 o 15:32, Kris pisze:

    > Nie twierdze że jest nieopłacalna(20% dla energetyki) bo na dzisiaj chyba nic
    lepszeg nie ma do magazynowania energi z FV
    Czyli sam widzisz że za bardzo sensownych alternatyw nie ma, a
    opłacalność wynika ze zużycia, dla małych się kiepsko opłaca, dla dużych
    jest lepiej.

    > Ogólnie tak napisałem zgadzając się z Mateuszem że niekoniecznie coś co jest gdzieś
    tam najkorzystniejsze nie musi być opłacalne

    > Ps
    > Trochę się w lokalnych cenach FV porozglądałem
    > Aby panele FV były DLA MNIE opłacalne(dom żre ok 4-4,5tys kWh energii elektrycznej
    rocznie) musiały by się w maks 5 lat zwrócić > Przeliczając to na złotówki musiałyby
    kosztować na gotowo maks 2600zł
    za kWp Przy tej cenie u mnie wyjdzie zwrot po 5 latach właśnie
    Dlaczego 5 lat? masz lepszą lokatę kapitału?

    --
    Janusz