eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieWarunki zabudowy -- wezwanie do uzupełnienia wniosku › Re: Warunki zabudowy -- wezwanie do uzupełnienia wniosku
    From: Pete <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Warunki zabudowy -- wezwanie do uzupełnienia wniosku
    Date: Thu, 30 Oct 2014 21:35:20 +0100

    W dniu 2014-10-30 o 21:04, Myjk pisze:
    > Nie że się jakoś specjalnie zdziwiłem, bo byłem na 99% pewien że tak
    > będzie... Nie że się specjalnie śpieszę, bo sięnie śpieszę. Ale właśnie
    > dostałem pisemko z mojego Urzędu Gminy, żebym uzupełnił wniosek do WZ o
    > potwierdzenie możliwości zapewnienia dostawy energii od gestora sieci.
    >
    > Problem w tym, że załączyłem do wniosku kopię umowy o podłączeniu działki
    > do sieci energetycznej, które to nastąpiło ponad 8 lat temu. Innymi słowy
    > jak mam dostarczyć potwierdzenie, że coś MOŻE być zrobione, skoro już dawno
    > ZOSTAŁO zrobione? Chyba lepszego potwierdzenia niż umowa świadczenia usługi
> [...]

    Niech mnie mądrzejsi poprawią, ale mniesiewydajiiii, że to co masz, to
    skrzynka. A urzędowi zapewne chodzi nie o przyłączenie działki do prądu
    ale o możliwość przyłączenia budynku na tej działce, który mógłby tu stać.
    A to, to z urzędniczego punktu widzenia dwie różne sprawy.
    Domyślam się że pewnie chodzi im o 'WARUNKI' dla przyszłego domu.

    --
    Pete