  • Data: 2009-03-26 13:34:34
    Temat: Re: Warzywa kosmiczne
    Od: mal <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 26 Mar, 08:03, "mirzan" <l...@o...pl> wrote:

    >.Ciekawe artykuły Woźniaka o roślinach leczniczych.
    > Najbardziej lubię środkowe strony,o wynalazkach.

    Też zawzięcie to czytam, gorzej z konstruowaniem wynalazków, które
    mogłyby rozwiązać ot choćby problem z kosztami ogrzewania (vide
    generator zimnej syntezy jądrowej). Ale czytam i myślę, a intensywną
    myślą też można wiele zdziałać :-)

    A propos roślin leczniczych i nie tylko:
    obdarowano mnie niedawno książką pt."Żyjący ogród". Autorzy Johanna
    Paungger i Thomas Poppe zachęcają w niej do prowadzenia ogrodu w
    ścisłym rytmie księżycowym. Przypominają zapomnianą wiedzę na ten
    temat, która -stosowana od najdawniejszych czasów- nie wymagała
    żadnych chemicznych zabiegów.
    W każdym razie jestem pod wrażeniem i rozpoczynam wiosenne siewy i
    sadzenia tak jak tam napisano.
    Będę dzielić się spostrzeżeniami.

    mal