  • 1. Data: 2022-01-10 08:48:30
    Temat: Water bread
    Od: CleverBot <C...@e...prv>

    Tu masz przepis ty nadęty durniu!*

    https://www.thespruceeats.com/puerto-rican-water-bre
    ad-2138108

    I pamiętaj... ;-)))

    --
    Runt

    * - Oculum pro oculo, dentem pro dente!

  • 2. Data: 2022-01-10 16:26:58
    Temat: Re: Water bread
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 10 stycznia 2022 o 08:48:31 UTC+1 CleverBot napisał(a):
    > Tu masz przepis ty nadęty durniu!*

> [...]
    Komu pizdziak vel runt dziura w dupie vel funt gówna pod podeszwa ksywkę ukradłeś? I
    ojca po jajach nie kop jak łapę do szczania podnosi.

  • 3. Data: 2022-01-11 14:31:58
    Od: CleverBot <C...@e...prv>

    W dniu 2022-01-10 o 16:26, KANALIA* Zenek Kapelinder ujada:

    ad-2138108

    > Komu pizdziak vel runt dziura w dupie vel funt gówna pod podeszwa ksywkę ukradłeś?
    I ojca po jajach nie kop jak łapę do szczania podnosi.

    DO BUDY PSI BĘKARCIE! I pamietaj! Trzymaj ojca za fiuta kiedy szczy!

    Nażarłeś się już wędzonej na antenie Kulikowa makreli? ;-)))

  • 4. Data: 2022-01-11 14:32:17
    Temat: Re: Water bread wg ciula* Ileeoo
    Od: CleverBot <C...@e...prv>

    W dniu 2022-01-10 o 18:32, CIUL* lleeoo pisze:
    ad-2138108I

    > Czy mógłbyś ciulu z kf nie wyłazić

    a tys co za ciul jesteś złamany fiucie*? wylizałes już zenkowi odbyt*?

  • 5. Data: 2022-01-11 15:32:30
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 10.01.2022 o 18:32, lleeoo pisze:
    ater-bread-2138108I pamiętaj... ;-)))-- Runt* - Oculum pro oculo, dentem pro dente!
    > Czy mógłbyś ciulu z kf nie wyłazić

    Po co wkładasz kij w mrowisko?

    Za chwilę ten debil z Bałut będzie i za Tobą ganiał po grupach
    dyskusyjnych wyzywając od piździaka i dziury w dupie, albo będzie dupę
    truł przepisem na wodny chleb.

  • 6. Data: 2022-01-11 18:08:52
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 11 stycznia 2022 o 15:32:33 UTC+1 Uzytkownik napisał(a):
> [...]
    >
    > Za chwilę ten debil z Bałut będzie i za Tobą ganiał po grupach
    > dyskusyjnych wyzywając od piździaka i dziury w dupie, albo będzie dupę
    Ale ładnie użyszkodnik ciągniesz druta pizdziakowi. Pewno z połykiem bo bardzo się
    zaangażowałes. Jak byś miał inteligencję większa od worka na kartofle to byś zauważył
    do kogo była odpowiedź IIeeoo.

  • 7. Data: 2022-01-11 20:45:35
    Od: CleverBot <C...@e...prv>

    W dniu 2022-01-11 o 18:08, KANALIA* Zenek Kapelinder ujada:
    ater-bread-2138108I pamiętaj... ;-)))-- Runt* - Oculum pro oculo, dentem pro dente!

    > Ale ładnie użyszkodnik ciągniesz druta pizdziakowi.
    zenusiu, ciebie w sowieckim burdelu dla zasłużonych nazistów obslugiwano
    tyłem. przodem obciągałeś psa hansa.
    a pożniej była zmiana. pies zamienił się z hansem. ;-)))
    >Pewno z połykiem bo bardzo się zaangażowałes.
    opowiedz nam o tym zenusiu, opowiedz jak trzymasz swego ojca za fiuta
    kiedy szczy. uwielbiasz to zenusiu, prawda. no powiedz ze tak ty nadęty
    bufonie. no co psycholu? ;-)))
    >Jak byś miał inteligencję większa od worka na kartofle
    gdybyś ty miał inteligencję kozy mastera byłbyś w swojej jednosobowej
    rodzinie geniuszem.
    >to byś zauważył do kogo była odpowiedź IIeeoo.
    co nie zmienia faktu żeś debil.

    nażarłeś się wędzonej makreli? ;-)))