  • 1. Data: 2022-01-09 23:37:43
    Temat: Pozar w Bronksie
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Niestety zginęli ludzie, w tym dzieci [']:
    'New York fire: At least 19 killed in apartment block blaze':
    www.bbc.com/news/world-us-canada-59931896

    A zaledwie trzy dni wcześniej to samo [']:
    'Philadelphia fire: Eight children among 12 dead in apartment blaze':
    www.bbc.com/news/world-us-canada-59885770

  • 2. Data: 2022-01-11 00:15:29
    Temat: Re: Pozar w Bronksie
    Od: a a <m...@g...com>

    On Sunday, 9 January 2022 at 23:37:46 UTC+1, ąćęłńóśźż wrote:
> [...]
    >
    > A zaledwie trzy dni wcześniej to samo [']:
    > 'Philadelphia fire: Eight children among 12 dead in apartment blaze':
    Bo nie mieli lin ratunkowych jak w Koreji
    tylko te stalowe schody ratunkowe na zewnątrz chałupy, po których nie da się szybko
    uciec w dół

    W Hameryce mają największy kryzys gospodarczy od 100 lat
    i wiadomo, ze tylko wojna jest rozwiązaniem
    Ale tez wiadomo jest, że ja przegrają, dlatego próbuja wywolać wojne Europy z Rosją o
    gaz i rope i na niej zarobić buliony

    Pożary kamienic to najlepszy dowód na kryzys gospodarczy, bo ludzie zbankrutowali i
    komornicy biedaków wyrzucaja z domów na ulice, a kamienice stoją puste i żadnego
    pożytku

    Już w Ziemi Obiecanej uczyli jak sie robi geschaft na podpalaniu fabryk, kamienic, bo
    odszkodowanie to jedyna pewna rzecz

    I czym więcej pożarów kamienic tym większy kryzys