    Subject: Re: Wczoraj w TV byl program o uchodzcach we Francji
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <56f50935$0$22833$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    <56f52890$0$679$65785112@news.neostrada.pl>
    <nd3cbh$oo2$1@node1.news.atman.pl>
    <56f57554$0$22829$65785112@news.neostrada.pl>
    <nd4eno$sc6$1@node2.news.atman.pl>
    <56f5c2a2$0$22836$65785112@news.neostrada.pl>
    <nd5l5a$o8$1@node1.news.atman.pl>
    <56f7e7fd$0$22833$65785112@news.neostrada.pl>
    <nddhb0$p2q$1@node1.news.atman.pl>
    <56fa8847$0$649$65785112@news.neostrada.pl>
    <nde3ot$u58$1@node2.news.atman.pl>
    From: JDX <j...@o...pl>
    Date: Tue, 29 Mar 2016 23:59:10 +0200

    On 2016-03-29 16:34, Maniek4 wrote:

    > Ale to jest proces. Juz heteroseksualni mozna powiedziec, ze sa
    > dyskryminowani przez zastapienie ojca i matki rodzicami z cyframi. Gdyby
    Wiesz, przymusowa katolicyzacja to też proces. Zaczyna się od ,,dupereli"
    typu krzyż w Sejmie, a skończy się np. na przymusowych modłach co rano. :-D

    > Cofasz sie do czasow w ktorych zycie nie mialo wartosci. Nic na to nie
    > poradze. To nie znaczy, ze ja cos tlumacze, ale tak po prostu bylo. W
    > Stanach przeciez nie tak w sumie dawno mozna bylo niewolnika zabic bez
    > powodu. Dlatego przenoszenie tego do naszych czasow nie ma sensu bez
    > tamtej perspektywy.
    Pierwszy się do nich cofnąłeś próbując tłumaczyć, że przymusowej
    katolicyzacji już nie będzie ponieważ było na nią wystarczająco dużo
    czasu od chrztu Polski.