  • Data: 2019-02-06 17:54:37
    Temat: Re: Węgiel vs pellet
    Od: Budyń <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 6 lutego 2019 12:26:53 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > A od góry jakbyśmy palili to kwiatkami by pachniało a z komina czysty tlen leciał?

    a zebyś wiedział - miałem na budowie taki zwykły piec żelazny, paliłem ekogroszkiem.
    Dym syfiasty z tego leciał taki ze az mi wstyd przed sąsiadami było. Ale któregos
    dnia załapałem hasło "palenie od góry". To było palenie cud malina, żadnego syfienia.
    Efektywnosci nie mogę ocenić, ale jesli gazy palne się spalaja zamiast syfić okolicę
    to zapewne była lepsza.

    b.