  • Data: 2019-02-06 20:40:11
    Temat: Re: Węgiel vs pellet
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 6 Feb 2019 07:28:26 -0800 (PST), Kris wrote:

    > Czytałem już dawno

    Widać zapomniałeś.

    > Daruj sobie głupie teksty

    Głupie to są Twoje. Skup się ijeszcze raz przeczytaj co napisałeś i do
    czego się odniosłem, cytuję, żebyś się nie zgubił:

    "A od góry jakbyśmy palili to kwiatkami by pachniało a z komina czysty tlen
    leciał?"

    I na to odpowiadają linki, które opisują że sposób palenia ma fundamentalny
    wpływ na jakość spalin i poziom zanieczyszczeń. Zatem kto pisze głupie
    teksty, hę?

    > Z pewnych względów nie jest palone od góry(m.in dlatego ze jest to uciążliwe) i tak
    zostanie
    > Na potrzeby tej dyskusji możemy pominąć ten aspekt

    W dupie mam czy Ci wygodnie czy nie wygodnie, nie do tego się odniosłem, co
    już wykazałem, a jeśli gubisz wątki to już nie moja wina i mnie nie
    obarczaj nieogarem swoim.

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka