eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieWodomierz ze zdejmowanymi trybami, ze sprzęgiem magnetycznym › Re: Wodomierz ze zdejmowanymi trybami, ze sprzęgiem magnetycznym
  • Data: 2019-08-10 14:50:26
    Temat: Re: Wodomierz ze zdejmowanymi trybami, ze sprzęgiem magnetycznym
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 10/08/2019 12:42, Jarosław Sokołowski wrote:
    > "Chcę to zrobić *tanio* bo to hobbystyczne jest" -- o to mi chodziło.

    No więc dalej nnie pojmuje dlaczego ma być drogo. Hobbysta, a nerd
    elektronik-programista w szczególności, będzie szukał sposobów na
    recycling rzeczy bezuzytecznych. Na przykład starego wodomierza.
    Niedlatego że to ma sens, tylko dlatego że to jest świetna ZABAWA.
    Dokładnie tak samo jak dla reszty społeczeństwa oglądanie meczy 4 ligi z
    piwem w ręku.

    Jeśli przy okazji wydam 10zł zamiast 100zł to też się bardzo uciesze. W
    mojej sytuacji czas przeznaczony na tą zabawę jest również darmowy.
    Odpowczywam i relaksuje się przy tym.

    Mogę dzisiaj pójść i kupić ciepłomierz. Wybebeszyć go z elektroniki i
    wsadzić swoją. Problem w tym że już jednego wybebeszyłem kilka lat temu.
    Nie było by łatwo wsadzić własną elektronikę z racji konstrukcji
    mechanicznej. I wyrzucić do kosza 400zł za nowy i 40zł za stary. Czy
    inny będzie lepszy? Nie wiem. Gdyby mi ktoś pokazał palcem: ten kup, ten
    można łatwo przystosować to było by świetnie. Zamiast tego mam bredzenie
    o mikrokontrolerach za 99centów h... wie po co.

    Hobbyści szukają ciekawych rzeczy do zajęcia się. Ekonimi w tym nie ma,
    ale nie ma też kupowania rzeczy drogich. To dlatego ludzie robią sobie
    akumulatory domowe ze zuzytych baterii z laptopów. Nie dlatego że to
    jest lepsze. Oni to robią bo MOGĄ i CHCĄ. To że reszta społeczeństwa
    puka się w głowę to nie moja sprawa.

    Tu masz więcej takich imbecyli jak ja:

    https://hackaday.com/

    Wyobrażasz sobie że właśnie jakiś idiota zrobił tam multimetr
    samodzielnie zamiast jak suwereno-normatywny pójść do sklepu po
    fabryczny? Debile ...