  • 1. Data: 2009-04-17 08:46:37
    Temat: Wrocław / Klucz do zasuwy
    Od: Wojtek <w...@B...eu>

    Witam,

    Mam mały problem - pęknięta rura na przyłączu poza granicą MPWiK. Chcę
    to sam zrobić, ale brakuje mi klucza do zasuwy (kwadrat, bok 30mm).
    Kilkanaście telefonów po różnych firmach
    wodociągowo/remontowo/budowlanych nie przyniósł rezultatu.

    Nie ma ktoś może takiego klucza pożyczyć na dzień, dwa we Wrocławiu?

    Wojtek

  • 2. Data: 2009-04-17 09:17:50
    Temat: Re: Wrocław / Klucz do zasuwy
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojtek" <w...@B...eu> napisał w wiadomości
[...]

    Jedż do najblizszego warsztatu slusarskiego. Wzmą kawałek rurki nagrzeja
    palnikiem i zrobia Tobie ten klucz w 5 min.
    Albo sam rurke młotkiem wyklep.

    Krzysiek

  • 3. Data: 2009-04-17 15:27:30
    Od: "Stolat" <c...@g...pl>

[...]

    JA mam na budowie, ale najwcześniej taki klucz mógłbym do Wrocławia
    przywieźć w poniedziałek.
    Ten klucz zrobił mi teściu w niecałą godzinę:).
    Idź do kogoś kto ma spawarkę, i on ci to wyspawa:)

    Pozdrawiam Michał

  • 4. Data: 2009-04-17 15:37:30
    Od: "JKK" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Stolat" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Ten klucz zrobił mi teściu w niecałą godzinę:).
    > Idź do kogoś kto ma spawarkę, i on ci to wyspawa:)

    Żaba / francuz/ hydrauliczny o stosownym rozstawie nie wystarczy ?

    Pzdr

    JKK

  • 5. Data: 2009-04-17 16:51:12
    Od: "Stolat" <c...@g...pl>

    Użytkownik "JKK" <j...@i...fm> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Stolat" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Żaba / francuz/ hydrauliczny o stosownym rozstawie nie wystarczy ?

    Wystarczy :) tylko trzeba odkopać końcówkę i zrobić dookoła niej miejsce tak
    aby obracać żabą francuzem.
    I trzeba dużo się nakręcić :).

    Pozdrawiam Michał