    From: heby <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Wy się tutaj z jakąś fotowoltaika
    Date: Fri, 28 Feb 2020 21:04:53 +0100

    On 28/02/2020 14:32, Kris wrote:
    > Co do /w może masz rację
    > ale z drugiej strony nie ma obowiązku robienia tylko racjonalnych rzeczy

    Oczywiście. Problem w tym że w latach 80 tego typu brednie były
    zatrzymywane na etapie progu wejścia do druku. Obecnie próg zniknął. W
    efekcie "każdy może" i ani się nie obejrzałeś masz świat pełen imbecyli:
    płaskoziemców, antyszczepionkowców, fanatyków religijnych, populistów i
    całej tej swołoczy która wiedzę czerpie z charyzmatycznych ignorantów z
    youtuba czy facebooka powoli zmieniając otoczenie wokół mnie na czyste
    średniowiecze światopoglądowe. W dodatku ludzie przestali zauważać że są
    debilami bo z ekranu komputera i telewizora równi im debile, głownie
    prawnicze autorytety, głoszą jeszcze głupsze rzeczy.

    To czyni "robienie nieracjonalnych rzeczy" niebezpiecznymi. I należy za
    każdym razem walić w pusty łeb takich imbecyli co do których oczywistość
    kłamstwa wynika z matematyki i fizyki.

    > Jeśli ktoś ma kaprys aby podczas podlewania ogródka migała mu żaróweczka zasilana z
    prądnicy napędzanej woda podlewająca ogródek to mnie nic do tego.

    Ale jesli jakiś debil bredzi że "wystarczy wyregulować i będzie 100kW"
    to obojętność i tolerancja skończy się tak jak widać obecnie za oknem
    czyli imbecylami z hasłami o tym że szczepionki zabijają.

    Głoszenie kłamstw to nie jest wolnośc słowa. A tak się akurat znakomicie
    składa że te imbecyle kłamią w naukach ścisłych. Tam gdzie kłamstwa są
    widoczne jak na dłoni. Nie ma usprawiedliwienia.

    Tu masz przykład imbecyla który własnie odkrył wiedzę ze szkoły
    podstawowej. Ilu ludzi uwierzy w to że to antygrawitacja?

    https://www.youtube.com/watch?v=W1-tET6zt4k

    Na pewno nie powinniśmy mieć nic przeciwko robieniu *publicznie* rzeczy
    nieracjonalnych? Ah tak, zapomniałem. Kościoły budujemy. No tak, sorry.
    Może w następnej iteracji wszechświata będzie lepiej.