  • 211. Data: 2011-10-14 06:05:08
    Temat: Re: Wyborcy zadecydowali że chcą podatku katastralnego.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 13.10.2011 21:59, m4rkiz pisze:

    > poniekad, hamowanie zdrowych popedow konczy sie w kk czesto w bardzo
    > niemily sposob, tyle ze nikt tam nie twierdzi ze to norma i powinni
    > zalegalizowac zwiazki ksiedza z ministrantem, prawda?

    Patologie Facetów w Czerni wynikają właśnie z powodu tłumienia
    naturalnej seksualności. Jak w Seksmisji - popęd seksualny zmienia się
    na pęd ku karierze/władzy. Pomijając "naturalnych" pedofili, "problemy"
    facetów w czarnych sukienkach (BTW: coś poniżej wspominasz o głupio
    ubranych facetach ;) ) z pociągiem do dzieci w dużej mierze formą
    ustalania dominacji w wypaczonej formie seksualnej.

    Jeśli kogoś naturalnie ciągnie do osób tej samej płci - nie powinien
    tego w sobie tłumić, bo to może spowodować problemy podobne jak w
    przypadku wielu księży.

    > bo nie uwazam doroslych facetow w balonikach za rzecz normalna?
    > http://www.portalwww.eu/pl/artykuly/2011/6/19/wszysc
    y-chca-kochac/

    A co powiesz o tak kuriozalnie ubranych ludziach:

    http://en.wikipedia.org/wiki/Renfair

  • 212. Data: 2011-10-14 06:06:28
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 13.10.2011 21:53, quent pisze:

    > Pała z logiki.
    > Wróć jak załapiesz o co chodzi.

    O to chodzi, że przyłapałem ciebie na kłamstwie i wykręcasz kota ogonem.

    Zatem: *plonk* (z patologicznymi kłamcami nie rozmawiam)

  • 213. Data: 2011-10-14 06:08:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 13.10.2011 20:51, m4rkiz pisze:

    > zdania sa tu delikatnie mowiac podzielone a temat ostro kontrowersyjny

    Aha, zupełnie jak w przypadku wieku Ziemi - jedni twierdzą, że ma parę
    miliardów lat (i mają na to "twarde" dowody), a drudzy twierdzą, że ma
    jakieś 6 tysięcy lat, i mają na to "dowody" w postaci wyliczeń opartych
    na starożytnych legendach.

  • 214. Data: 2011-10-14 09:01:31
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    wiadomości news:j76phd$bdq$1@inews.gazeta.pl...

    > Odporny na wiedzę i trudny do zarąbania. Inaczej mówiąc - beton.
    > Aaaaaaaaargh.... Czy ty jesteś komputerem, i to w dodatku prymitywnym
    > jakimś, że nie rozumiesz metafor?

    Metafora? W fizyce? Człowieku, fizyka to nauka ścisła. Tu nie ma miejsca na
    metafory.
    I kto tu jest odporny na wiedzę? Poeta się znalazł.

    EOT

    Marek

  • 215. Data: 2011-10-14 09:04:52
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2011-10-14 08:06, Andrzej Lawa pisze:
    > O to chodzi, że przyłapałem ciebie na kłamstwie i wykręcasz kota ogonem.
    >
    > Zatem: *plonk* (z patologicznymi kłamcami nie rozmawiam)

    Pała z logiki znaczy, że kompletnie nic nie zrozumiałeś.
    Możesz sobie doczytać bo wątek się rozwinął ale czy załapiesz? Wątpie.
    Za plonka dziękuję, czysta przyjemność

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 216. Data: 2011-10-14 09:07:19
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2011-10-13 21:55, Andrzej Lawa pisze:

    > Jakie kłamstwo??

    Odpuść. Tu trzeba rozumować na co najmniej 2 poziomach. Dla Ciebie to za
    trudne. Chyba, że masz 15 lat, to wszystko by tłumaczyło.

  • 217. Data: 2011-10-14 09:10:38
    Od: enemyunknown <r...@s...fr.pl>

    On 14 Paź, 08:05, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

> [...]
    > ubranych facetach ;) ) z pociągiem do dzieci w dużej mierze formą
    > ustalania dominacji w wypaczonej formie seksualnej.

    Statystyki mówią, że wśród osób o skłonnościach homoseksualnych jest
    kilkakrotnie więcej pedofili. Fajnie, nie?

  • 218. Data: 2011-10-14 09:13:13
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 14.10.2011 11:01, 4CX250 pisze:

    > Metafora? W fizyce? Człowieku, fizyka to nauka ścisła. Tu nie ma miejsca
    > na metafory.

    A jak ktoś ci powie, że jego np. lampka ogrodowa "działa na słońce" to
    go z błotem zmieszasz, bo przecież taka lampka wpływu na Słońce nie ma...

    Spadaj na drzewo banany prostować, jakeś taki analno retentywny
    upierdliwiec...

  • 219. Data: 2011-10-14 09:25:03
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "kogutek" <s...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Jaki spryt? Polak to porażka ewolucji. Mieszanka w kolejności jak w genach
    > przyporządkowali. Ruski, Żyd, Niemiec, Szwed i Tatar.

    Co do genów to się mocno mylisz. Najpierw coś poczytaj.

    > Dalej całą reszta Europy
    > i Azji. Słowianina nie wymieniłem bo jest go niewiele i trochę się wstyd
    > przyznać że to geny przygłupów i kalek. Bo takich zostawili jak na
    > południe
    > wywędrowali.

    Nieźle masz najebane pod deklem.

    > Z takiego super koktajlu powinien wyjść osobnik bitny ale z
    > gołębim sercem. Bystry do interesów. Karny, pracowity, kochający
    > przestrzeń i
    > przyrodę. A wyszedł bitny bo wpierdoli żonie jak mu nie będzie pozwalała
    > telewizora z domu wynieść. Ale i tak wyniesie, sprzeda za 10% wartości,
    > potem
    > się ochleje i będzie spał obrzygany na cudzym klombie.

    Postaw teraz krechę a za nią cudownego wykształconego kulturalnego Niemca,
    który zamordował z zimną krwią dziecko rzucając o ścianę, który starca
    wyrzucił przez okno, który spalił mieszkańców wsi w stodole albo porozrywał
    ich granatami w dole, którego spryt i pragmatyzm doprowadzały do takich
    sytuacji że z Polski nawet gnój wywozili do siebie, aby oszczędzić na
    amunicji stawiał skazańców jeden przed drugim i strzelał w głowę pierwszemu.
    Anglika, który wychował się w kraju, w którym szlachcic mógł wparować do
    dowolnej wsi i wziąć do łoża dowolną kobietę, Anglika, któremu prawnie
    przysługiwał przywilej rozdziewiczenia dowolnej kobiety na jego ziemiach
    przed jej ślubem. Który wymordował niezliczone ilości osobników w podbitych
    krajach, Spalił setki domostw irlandczyków.
    Francuza, który w wybitny sposób wręcz w perfekcyjny stworzył terror w legii
    cudzoziemskiej, który wymyśłił szafot i ścinał setki głów dzień w dzień.
    Szweda plądrującego pół polski i przetapiającego polskie insygnia
    królewskie.
    Europejczyka który wymyśłił świętą inkwizycję, podboje kolonialne,
    mordowanie w imieniu krzyża, prostowanie bananów, który twierdzi że
    marchewka to owoc a żaba to ryba.

    > Spryt Polaka jest mniej więcej taki. Przyszła wróżka do Polaka i mówi że
    > da mu co tylko będzie chciał.
    > Jest jeden warunek, sąsiad dostanie dwa razy tyle. To co chce, pyta. Żeby
    > mi
    > jedno jajo uschło. Jakie to szczęście od Boga że moi nie stąd byli. I niby
    > po
    > trzystu latach powinienem już wyrównać w dół do aborygenów. A nawet
    > niewielkie
    > różnice w genach nie pozwalają.

    Jestes pojebany. Patrzysz na ogół przez pryzmat kilku najebanych
    niewykształconych buraków i rozciągasz tą ideologię na resztę społeczeństwa.
    Zapewniam cię, że na zachodzie takich buraków co gwałcą i biją żony lub są
    totalnymi nieudacznikami znajdziesz na pęczki.
    Mieszkałem bardzo długo za granicą to się napatrzyłem i wiem.

    Z tego ci widzę jesteś totalnym zerem. Mieszkasz w wynajętej dziurze bo cię
    nie stać na nic swojego gdyż będąc zerem nie jesteś w stanie niczego się
    dorobić. Wkurwia cię, że ktoś coś ma i że nie chce się tym z tobą podzielić
    (podatki). Swoją gorycz wylewasz na wszystkich posiadających ale sam dupy
    nie ruszysz. Najciekawsze w tym wszystkim jest, że udajesz mądrale
    czegotoniewiedzącego.
    Jesteś dokładną kopią Kiepskiego. On też duby do pośredniaka nie ruszy i
    uważa że jest wybitnie uzdolniony, jednocześnie ma pretensje do żony że nie
    chce mi dać na piwo.
    Taki jest nasz kogutek.

    EOT

    Marek

  • 220. Data: 2011-10-14 09:29:06
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > Państwo ma prawo pierwokupu wszystkiego co zostało wystawione do
    > sprzedaży za cenę z umowy.

    Kogutek ty się jebnij w czółko. Ty byś chciał gówno robić i tylko patrzyć
    jak państwo komuś zabiera i daje tobie w formie zapomogi.
    Weź się do uczciwej roboty to cię będzie stać.

    Marek