  • 41. Data: 2015-02-20 13:48:21
    Temat: Re: Wybory pod kontrolą obywatelską!
    Od: masti <g...@t...hell>

    XL wrote:

    > Teraz Komoruski boi się być drugim Narutowiczem :->
    > http://natemat.pl/124821,komorowski-ostrzega-przed-k
    westionowaniem-wynikow-wyborow-w-1922-to-skonczylo-s
    ie-smiercia-narutowicza

    a Duda drugim Eligiuszem Niewiadomskim

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 42. Data: 2015-02-20 14:53:37
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 20 Feb 2015 12:46:11 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > to powiedz od razu, ze hitlerowcy bo ich rodzice urodzili się za
    > hiltlera

    http://www.wykop.pl/ramka/1343823/komunistyczne-klan
    y/

  • 43. Data: 2015-02-20 14:59:19
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik koń Fritz i jego pan dr Schultz "dr Schultz i kon Fritz
    "@gmail.com ...

    > Ale one są tajne i co zrobisz?

    Protokół z wynikami? Cos pomyliłes...

  • 44. Data: 2015-02-20 14:59:20
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik u2 u...@o...pl ...

    > oj naiwni naiwni, lesne dziadki z PKW nie po to zostali mianowani, aby
    > dac motlochowi wladze:)

    Nie bój sie - PiS znajdzie inn powód zeby sie nad soba uzalać...

  • 45. Data: 2015-02-20 15:54:13
    Od: "uzytkownik" <p...@w...pl>

    In news:1df5ppnkqdd6$.1rsi8nfx04bbb$.dlg@40tude.net,
    *XL* <i...@g...pl> typed:
    > "Szanowni Państwo,
    >
    > dziś dotykam gorącego tematu, jakim są WYBORY.
    /.../

    Spadaj kretynko!

  • 46. Data: 2015-02-20 15:59:57
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 20 Feb 2015 15:54:13 +0100, uzytkownik napisał(a):

    > In news:1df5ppnkqdd6$.1rsi8nfx04bbb$.dlg@40tude.net,
    > *XL* <i...@g...pl> typed:

    > /.../
    >
    > Spadaj kretynko!

    O, "uzytkownik" się znalazł. A won mi stąd.

  • 47. Data: 2015-02-20 16:00:49
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 2015-02-20 o 13:25, XL pisze:

    > Dla niektorych ich "miejsce" to tylko ich 4 ściany. Dla większości jednak
    > Polska. I już wiadomo, co tu za grupa jest.

    A czemu nie Droga Mleczna?

  • 48. Data: 2015-02-20 16:05:34
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 20 Feb 2015 16:00:49 +0100, Robson napisał(a):

    > A czemu nie Droga Mleczna?

    Oczywiście. Ale jak sobie pościelesz, tak się wyśpisz - no to dalej
    pozwalaj robić ze sobą wszystko.

  • 49. Data: 2015-02-20 16:40:37
    Od: masti <g...@t...hell>

    XL wrote:

    > http://www.wykop.pl/ramka/1343823/komunistyczne-klan
    y/

    kończyłaś szkołę za komuny? To jesteś komunistką

  • 50. Data: 2015-02-20 17:10:34
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 20 Feb 2015 15:40:37 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    y/

    > kończyłaś szkołę za komuny? To jesteś komunistką

    Mało tego, mój Ojciec był komunistą i nie wstydzę się go - bo był jednym z
    tych niewielu, którzy wierzyli w tzw Czystą Ideę, wszystko (a było tego
    mnóstwo) robił dla ludzi w swpim środowisku, za cp Go do dziś wdziecznie
    pamiętają.
    Nigdy NICZEGO nie zyskał, ani on, ani ja. Nie pchał się do żłoba, nie dbał
    o tzw powiązania, koligacje itp. I dlatego doskonale różnię się od tych, o
    których jest w linku.