  • 31. Data: 2015-02-20 13:25:59
    Temat: Re: Wybory pod kontrolą obywatelską!
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 20 Feb 2015 12:09:26 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > tak samo jak inne filmy
    >
    > --
    > mst <at> gazeta <.> pl
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    Ludzie chodzą do kina i PŁACĄ za bilety - proste.

  • 32. Data: 2015-02-20 13:27:07
    Od: masti <g...@t...hell>

    XL wrote:

    > No to doucz się!
    > http://niezalezna.pl/62060-oto-nowy-sklad-pkw

    Dodano: 04.12.2014 [15:13]
    nadal żyjesz w PRLu?

  • 33. Data: 2015-02-20 13:30:35
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 20 Feb 2015 12:27:07 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > Dodano: 04.12.2014 [15:13]
    > nadal żyjesz w PRLu?

    A co, już nieaktualny ten nowy skład? jest znowu jakiś nowy??? To dawaj,
    przejrzymy.
    :->

  • 34. Data: 2015-02-20 13:40:46
    Od: masti <g...@t...hell>

    XL wrote:

> [...]
    > przejrzymy.
    > :->
    "Tak, wiem, że zostali mianowani za komuny - i siedzą sztywno na

    w grudniu 2014 była komuna?
    Może wyjdź z grajdołka i rozejrzyj się wokół

  • 35. Data: 2015-02-20 13:41:30
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 2015-02-20 o 11:53, XL pisze:
    > Owszem.Trzeba sie starać im utrudniać życie przynajmniej.

    chyba nie znasz kasty sadowniczej w III RP, to w prostej linii
    spadkobierca PRL, a PKW to ich najwieksza fucha po latach sądzenia
    opozycji w PRL:)

    --
    General Skalski o zydach w UB :

    tworza mowe nienawisci".

  • 36. Data: 2015-02-20 13:42:55
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 20 Feb 2015 13:41:30 +0100, u2 napisał(a):

    > chyba nie znasz kasty sadowniczej w III RP, to w prostej linii
    > spadkobierca PRL, a PKW to ich najwieksza fucha po latach sądzenia
    > opozycji w PRL:)

    Znam. Nowy skład PKW jest z tych.

  • 37. Data: 2015-02-20 13:43:02
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 2015-02-20 o 11:56, XL pisze:
    > Tak, wiem, że zostali mianowani za komuny - i siedzą sztywno na stołkach.
    > Warto by było nóżki podpiłować...

    to naiwne myslenie, Bronek Komoruski wyznaczyl ich na to miejsce, wiec
    sluza mu wiernie jak te pieski:)

  • 38. Data: 2015-02-20 13:44:57
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 20 Feb 2015 12:40:46 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > "Tak, wiem, że zostali mianowani za komuny - i siedzą sztywno na
    > stołkach."
    >
    > w grudniu 2014 była komuna?
    > Może wyjdź z grajdołka i rozejrzyj się wokół

    A co "nowi" to mianowani na sędziów niby kiedy zostali? W grudniu 2014?
    To stare kozły, zasiedziałe na stołkach sędziowskich - od komuny. Albo ich
    potomkowie z tego samego klanu.

  • 39. Data: 2015-02-20 13:46:11
    Od: masti <g...@t...hell>

    XL wrote:

    > A co "nowi" to mianowani na sędziów niby kiedy zostali? W grudniu 2014?
    > To stare kozły, zasiedziałe na stołkach sędziowskich - od komuny. Albo ich
    > potomkowie z tego samego klanu.

    to powiedz od razu, ze hitlerowcy bo ich rodzice urodzili się za
    hiltlera

  • 40. Data: 2015-02-20 13:46:37
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 20 Feb 2015 13:43:02 +0100, u2 napisał(a):

    > to naiwne myslenie, Bronek Komoruski wyznaczyl ich na to miejsce, wiec
    > sluza mu wiernie jak te pieski:)

    Teraz Komoruski boi się być drugim Narutowiczem :->
    http://natemat.pl/124821,komorowski-ostrzega-przed-k
    westionowaniem-wynikow-wyborow-w-1922-to-skonczylo-s
    ie-smiercia-narutowicza